Вода у солярці – що робити?

Суббота , 22 апреля 2023, 14:21
Холодну пору року автомобілісти запам'ятовують лише з проблем, що виникли. Якщо не шини, то сніг, якщо не сніг, то вода, причому у двигуні. При морозі остання перетворюється на кригу, тим самим перекриваючи подачу палива. У результаті — двигун постійно глухне, працює нестійко. Присутність рідини в дизелі зводить нанівець його мастильні характеристики, що призводить до прискореного зношування паливного вузла. Фахівці діляться секретами щодо передчасного виходу механізмів з ладу.
Вода у солярці – що робити?

Попадання води до солярки

Автомобілісти знають, що вода призводить до пошкодження паливного бака, елементів дизельного двигуна. Дія корозії, іржа, що у баках зберігання горючих матеріалів, утворюють тверді частки. Крупинки переносяться соляркою, викликаючи зношування двигуна. Тому, якщо водієві не вжити термінових заходів щодо нейтралізації вологи, доведеться незабаром звертатися на станцію технічного обслуговування замість того, щоб поставити ці гроші на кін на сервісному майданчику Віп казино і виграти велику суму.

Волога потрапляє в дизельне пальне таким чином:

  • Багато води часто з'являється під час транспортування пального через неправильне зберігання в боксах. Після випуску палива на нафтопереробному заводі його перевозять до сховища. Потім його перекачують у бак транспортних засобів. Наведені етапи є найбільш уразливими для включення вологи в дизель. Постійні зміни вологості, різкі перепади температурного режиму викликають насичення конденсатом. Напівпорожні баки машин, автомобільних цистерн, сховища заправних станцій також сприяють підвищенню вологості.

  • Ці регламенти пального допускають присутність води в паливі. Проте остання у ньому на молекулярної стадії. Найбільшу небезпеку становить вода, що потрапила із довкілля – той самий водний конденсат.

Присутність рідини в паливній помпі високого тиску, форсунках доставить водієві безліч проблем. З'єднуючись із сіркою, причому під високим тиском, суміш утворює справжню сірчану кислоту. Тоді не уникнути пошкоджень каналів форсунок, плунжерних пар помпової системи через високу корозійну дію. Також з'являється іржа у вузлах дизельного модуля.

 

Що робити при попаданні вологи в солярку

Запобігти появі негативних якостей допоможе добавка спеціальних присадок для нейтралізації вологи. Торгова мережа пропонує широкий асортимент універсальних препаратів як для дизельного, так і бензинового палива. Професіонали рекомендують користуватися лише спеціалізованими складами, призначеними лише для дизеля.

Подібним засобом є продукт Fuel Protect Diesel від німецького виробника Liqui Moly. Склад позиціюється оригінальною комбінацією беззольних присадок. Останні запобігати утворенню водно-пальної суміші.

Продукт характеризується комплексною дією. При попаданні рідини в дизельне пальне, засіб нейтралізує вологу, захищає механізм від появи іржі, покращує змащувальну якість солярки. Одного флакона продукту достатньо обробки паливної системи легкової машини чи транспортного засобу підвищеної прохідності.

comments powered by HyperComments