Життя продовжується: в Одесі під час війни збудували новий трамвай (ФОТО, ВІДЕО)

Александр Вельможко  |  Пятница , 8 апреля 2022, 15:05
8 квітня в Одесі презентували журналістам новий трамвай "Одіссей-Макс", який збудували вже під час війни. Життя продовжується.
Життя продовжується: в Одесі під час війни збудували новий трамвай (ФОТО, ВІДЕО)

Сьогодні одеситам показали вже готовий щойно збудований у вагоноремонтних майстернях КП "Одесміськелектротранс" новий трисекційний трамвай "Одіссей-Макс". Це вже четвертий за рахунком такий трамвай в Одесі. Його остаточна збірка прийшлася вже на воєнний час. 

Ми побачили цей трамвай, мали розмову з транспортного приводу з керівництвом міста та транспортниками, а також познайомилися з пухнастими та хвостатими майстрами з вагоноремонтних цехів.

Життя в Одесі, незважаючи на війну та ракетні обстріли міста росіянами, продовжується. І однією з ознак цього є не лише працюючий (хоч і із зменшеною інтенсивністю) міський транспорт, а й ось таке будівництво нових трамваїв. Саме про це ми трохи поспілкувались з мером Одеси Генадієм Трухановим.

Сам Труханов, коли розмовляв з працівниками вагоноремонтрих майстерень, наголосив, що сам, як колишній військовий, вважає дії путіна та російських солдат військовим злочином, та сподівається на іх відповідне покарання за те, що вони віддають та виконують накази зі вбивства людей, обстрілюють українські міста ракетами та забороненими касетними боєголовками тощо. 

Відповідальний за електротранспорт та житлово-комунальне господарство віце-мер Дмитро Жеман розповів, що новий вагон довелося збирати вже у воєнних умовах, іноді, буквально "вириваючи" ті чі інші комплектуючі. Даний вагон має деякі відмінності за досвідом вдалої експлуатації інших трьох трамваїв "Одіссей-Макс". Загалом такий трамвай коштує, за словам Жемана, близько 21 мільйона гривень

Директор вагоноремонтних майстерень КП "Одесміськелектротранс" Іван Цюро розповів, що через воєнний час трохи збільшилась тривалість збірки вагону, адже виникли деякі перебої з поставками комплектуючих. Також він розказав, що в 2022 році повторно розпочнеться модернізація старих трамваїв "Татра" в Одесі - вони залишать традиційний дизайн, а всередині будуть схожі на "Одіссеї", лише без низької підлоги. Також вони отримають сучасну силову електроніку. За такою концепцією в 2002-2012 рр. в Одесі модернізували більш як 110 трамваїв, які зараз складають основу рухомого складу на лініях разом з вже 31 новим трамваєм місцевої збірки типів "Каштан", "Одіссей" та "Одіссей-Макс".

Новий трамвай має три секції, друга з яких - низькопідлогова. Вхід до другої секції - без сходинок, є пандус. Але всередині трамваю є сходинки - адже рівень підлоги у першій та третій секціях високий. Загалом трамвай має довжину трохи більш як 30 метрів, 62 сидячих місця та загальну місткість до 280 пасажирів.

Також Труханов та Жеман відмітили, що через воєнний стан деякі проекти розвитку електротранспорту в Одесі заморожені до мирного часу - це продовження закупівли та збірки власних трамваїв та остаточне підписання договору з переможцем тендеру на 12 низькопідлогових трамваїв за кошти кредиту Європейського інвестиційного банку. 


 

comments powered by HyperComments