Окупанти ліквідували міський електротранспорт у Луганську (ВІДЕО)
У Луганську окупаційна влада з 19 липня припинила рух тролейбусів на останньому маршруті, що залишався у місті під №58. Цьому передував протягом червня та липня 2022 р. повний демонтаж залишків контактної мережі трамваю та більшості ліній тролейбусу.
До кінця 2013 року мережа електротранспорту Луганська налічувала 11 маршрутів трамваю та 5 маршрутів тролейбусу. Але рух ними був не дуже регулярний.
З 15 липня 2014 року рух електротранспорту у Луганську було зупинено через активні бойові дії. Згодом, у квітні 2015 року вже при окупаційній владі терористичної організації "ЛНР" відновили рух тролейбусів. У червні 2015 року спробували відновити рух трамваїв - 5 червня 5 вагонів почали обслуговувати маршрут №5 від заводу "Луганськтепловоз" до кварталу Дзержинського, але вже через 2 дня, 7 червня, трамваї припинили курсувати. Як виявилося, остаточно. Тролейбусний рух протягом 2015-2020 рр. відбувався обмежено, При цьому певні ділянки мережі тролейбусних маршрутів були тимчасово закриті через аварійний стан, руйнування та подальше будівництво нового шляхопроводу.
Згодом через карантин 30 квітня 2020 р. рух тролейбусів на деякий час було припинено, на той момент у місті залишалося менше 10 тролейбусів, здатних рухатися самостійно. Весь ремонт рухомого складу проводився виключно за рахунок демонтажу комплектуючих та запасних частин з інших, вже непрацездатних, тролейбусів. Починаючи з середини 2021 р. у Луганську залишалося всього 5 працездатних тролейбусів.
Станом на весну 2022 року у Луганську залишалося 22 пасажирських та 7 службових трамваїв, які не працювали з 2015 року, а також 9 пасажирських та 1 службовий тролейбус.
Станом на червень 2014 року, перед початком АТО та остаточним захопленням міста сепаратистами, рухомий склад електротранспорту Луганська був наступним.
Трамвай налічував 34 пасажирських вагони, 26 з яких були задіяні у перевезеннях. Це були 4 відносно нові вагони К1 2004 р. випуску, 28 вагонів "71-605" (КТМ-5) 1982-1991 рр. випуску, а також у непрацездатному стані 2 вагони виробництва заводу "Луганськтепловоз", в тому числі перший в Україні прототип частково низькопідлогового трамваю моделі "ЛТ10А". Також залишалися у депо ще 7-8 вже списаних вагонів "ЛТ10" виробництва того ж "Луганськтепловозу".
Тролейбус налічував 33 машини, серед яких було 16 нових на той час низькопідлогових тролейбусів "Богдан-Т601" 2009-2010 рр. випуску, а також 3 тролейбуси "Дніпро-Е187" 2008 р. випуску, які фактично являли собою "клони" радянсько-російського тролейбусу "ЗіУ-682". Було ще 3 тролейбуси "ЗіУ-682" 2006-2007 рр. випуску, 5 тролейбусів "ПМЗ" 1993 р. випуску, які 2011 р. пройшли модернізацію - із зчленованих двосекційних у звичайні одиночні з новим кузовом, але старим електрообладнанням та ходовою частиною. Також було 6 тролейбусів "Шкода-14тр" чеського виробництва, які постачалися ще у 1980-х рр.