У Києві закуповують нові тролейбуси за європейським кредитом

Пятница , 18 августа 2023, 17:17
Це повторний тендер на закупівлю 50 тролейбусів за кредитною програмою Європейського інвестиційного банку.
У Києві закуповують нові тролейбуси за європейським кредитом

КП "Київпастранс" проводить оголосило тендер на придбання одиночних та зчленованих двосекційних тролейбусів на загальну суму 50 млн євро. Цей контракт фінансуватиметься Європейським інвестиційним банком в рамках програми "Міський громадський транспорт України".

Загальна кількість тролейбусів, які планується придбати, не оголошується. Це пов'язано з специфікою кредитних програм ЄІБ та ЄБРР, коли закупівля рухомого складу та послуг йде на фіксовану суму, а в залежності від цінових пропозицій кількість, у даному випадку, тролейбусів може змінюватися. З урахуванням нинішньої вартості тролейбусів, мова може йти про 60-90 машин. Також загальна кількість тролейбусів буде залежати від співвідношення одиночних та двосекційних машин у закупівлі.

Це другий тендер на придбання тролейбусів, перший у березні 2023 р. не відбувся через відсутність допущених учасників.

Планується придбати нові тролейбуси довжиною понад 11,9 метрів та двосекційні зчленовані довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги. Місткість 12-метрового тролейбуса – 90 (±5%) осіб, у тому числі 28 місць (±10%) для сидіння та одне для інвалідного візка; 18-метрового – відповідно 170 пасажирів, у тому числі близько 45 сидячих місць та одне для коляски. Тролейбуси повинні мати автономний хід від акумуляторів, який дозволить рухатися з пасажирами на відстань до 20 км.

Перша партія тролейбусів повинна бути поставлена не пізніше ніж за 24 тижні після отримання постачальником авансового платежу, а завершення контракту – не пізніше ніж через 78 тижнів.

Зараз у Києві є 324 пасажирські тролейбуси, з яких задіяні у перевезеннях та є технічно справними 284. Всі вони низькопідлогові, виробництва українських заводів "ЛАЗ" і "Богдан" після 2006 року. 165 з них - двосекційні зчленовані. Всі без винятку високопідлогові тролейбуси та навіть частина низькопідлогових тролейбусів були виведені з експлуатації. 

comments powered by HyperComments