В Одесі продовжують монтаж нових трамвайних колій біля "Привозу"

Воскресенье , 8 октября 2023, 14:17
Продовжується ремонт трамвайних колій в Одесі на перехресті вулиць Пантелеймонівської та Старопортофранківської.
В Одесі продовжують монтаж нових трамвайних колій біля "Привозу"

Станом на 7-8 жовтня 2023 р.  Одесі продовжують монтувати нові трамвайні колії на перехресті вулиць Старопортофранківської та Пантелеймонівської.

Наразі укладено колію повороту з Пантелеймонівської на Старопортофранківську у бік вулиці Тираспольської.

Фактично залишилося лише укласти колію повороту у протилежному напрямку та колії для прямого проїзду по Старопортофранківській.

Вже цілий тиждень, починаючи з 30 вересня, відновлено рух трамваїв за тимчасовою схемою. Маршрут 17 виконує "нульові" рейси з депо як звичайно. А маршрут 5 курсує від Аркадії до Олексіївської площі.

Під час ремонту і заміни колій на перехресті вулиць Старопортофранківської та Пантелеймонівської у серпні було виконано заміну колій та стрілочних переводів по Старопортофранківській з боку Новощіпного Ряду. Потім у вересні було тимчасово припинено роботу трамваїв №5, №28 і №17, які частково замінені автобусами. Потім, у вересні, вже змонтовані нові колії у напрямку повороту з Пантелеймонівської на Старопортофранківську у бік Новощіпного Ряду. Це відкрило можливість для часткового запуску трамваїв. 

Ремонт перехрестя Старопортофранківської та Пантелеймонівської планувався ще з 2020 року, коли він коштував 2,1 мільйона гривень. Влітку 2021 р. на основі тендерної документації це коштувало майже 4 мільйони гривень.

Капітальний ремонт включає: демонтаж рейок, стрілочних переводів та глухих пересічень з установкою стандартних стрілок. Будівництво заплановано в одну чергу.

Згідно з тендерною документацією, підрядник повинен буде розібрати 230 метрів старих трамвайних колій, у тому числі три глухі перетини.  А потім укласти 150 метрів нових колій – 79 метрів прямих колій та 71 метр у кривих, 6 комплексів стрілок – зі стрілочними переказами, хрестовинами та ділянками прямих та кривих трамвайних колій по 6-7 метрів, 3 нових глухих перетинів.  Сумарно це дасть самі 230 метрів.

Робочим проєктом передбачено заходи щодо забезпечення вимог стосовно маломобільних груп населенн

comments powered by HyperComments