Дунайське пароплавство займеться кооперацією з партнерами та аудитом
Українське Дунайське пароплавство розглядає можливості кооперації з найбільшими логістичними операторами, що працюють на Дунаї з метою розробки комплексних логістичних рішень, які дозволяють компенсувати недоліки всіх працюючих наразі логістичних напрямків.
Про це повідомив в.о. генерального директора УДП пароплавства Дмитро Москаленко. Він також проінформував, що зараз керівництво УДП проводить відповідні перемовини в ряді європейських країн, зокрема, в Румунії, Угорщині та Австрії.
"Перші зустрічі відбулися в Румунії. З цією країною пов’язані два з основних логістичних напрямки морських перевезень. Це канал Суліна та канал Чернавода - порт Констанца. Потенціал Суліни є обмеженим з причини низької пропускної спроможності. Відкриття гирла Бистре покращило ситуацію - але залишаються питання недостатніх глибин та безпеки судноплавства. Розвиток логістики через канал Чернавода також має певні складнощі. Це і втрата фактичної вантажомісткості у періоди мілководдя, і затримки флоту, пов’язані з необхідністю використання терміналів порту Констанца. Таким комплексним рішенням може стати перевалка на рейдових стоянках портів Констанца, Суліна, Усть-Дунайськ та інших. Або за схемою баржа-судно, або за схемою баржа - судно-накопичувач", - заявив Москаленко.
Він додав, що можливість здійснювати перевалку на рейдових стоянках є у великих румунських логістичних операторів. Кооперація з іноземними партнерами дозволила б скоротити часу обороту флоту УДП, через що б збільшилися обсяги перевезень та зросла конкурентоздатність УДП.
Дочірні компанії Українського Дунайського пароплавства в Угорщині чекає великий аудит. "Що стосується дочірніх угорських компаній. Поважна аудиторська компанія проведе комплексний аудит фінансово-господарської діяльності всіх угорських філій та підприємств УДП. Упевнений, дізнаємось ще багато цікавого", - наголосив директор УДП Дмитро Москаленко.