Дунайські порти Одеської області майже втричі збільшили перевалку вантажів

Вторник , 20 декабря 2022, 14:09
Порти Рені, Ізмаїл та Усть-Дунайськ на Дунаї у південній частині Одеської області протягом 11 місяців 2022 року обробили 14,5 млн. тон вантажів, збільшивши обсяги роботи втричі.
Дунайські порти Одеської області майже втричі збільшили перевалку вантажів

Порти Одеської області на Дунаї протягом січня-листопада 2022 року наростили перевалку вантажів порівняно з аналогічним періодом минулого року майже в три рази, на 294% — до 14,5 млн тонн. Про це повідомила прес-служба «Адміністрації морських портів України» (АМПУ).

"За 11 місяців поточного року портами Дунайського регіону (Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ) було оброблено 14,5 млн тонн вантажів. Цей показник демонструє позитивну динаміку та ріст вантажопереробки на 294% у порівнянні з аналогічним періодом 2021 року”, — вказала прес-служба.

Зростання вантажообігу продемонстрували всі три порти на Дунаї:
Ізмаїл — в 2,1 разу, до 7,7 млн тонн;
Рені — в 5,1 разу, до 6,1 млн тонн;
Усть-Дунайськ — в 13,1 разу, до 662 тис. тонн.

За обсягами перевантаження у 2022 році першу позицію у номенклатурі вантажів займають зернові.

За 11 місяців поточного року обсяг експорту агропродукції (олія, хлібні) з портів Дунайського регіону склав 6,1 млн тонн, що перевищує показник за аналогічний період 2021 року в 42 рази. Частка агропродукції в українських дунайських портах складає близько 24% від загального обсягу перевалки в морських портах України.

"Незважаючи на те, що сьогодні порти Ізмаїл, Рені, Усть-Дунайськ задіяли майже усі наявні потужності для перевалки вантажів, потенціал для подальшого розвитку все ж є. А саме: модернізація та оновлення інфраструктури портів, залучення інвестицій для будівництва нових терміналів, днопоглиблення, тощо”, — зазначив в.о. голови АМПУ Олексій Востріков.

Після російського військового вторгнення до України та припинення діяльності українських морських портів Азовського басейну, блокади Чорноморських портів, більшість транспортно-експедиторських компаній переорієнтували логістичні напрямки на порти Дунайського регіону. Сьогодні більшість флоту прямує до українських портів на Дунаї та у зворотному напрямку з використанням українського суднового ходу Дунай—Чорне море.

comments powered by HyperComments