Дунайське пароплавство за минулий рік перевезло 1,8 млн. тон вантажів
За словами Москаленка, на УДП за підсумками 2022 року припадає приблизно 10% загального вантажообігу дунайських портів України, включно з річковими і морськими перевезеннями. Основу вантажів у 2022 році складали зернові та металургійна сировина.
"Підприємство могло б здійснити набагато більше перевезень, але завадила сильна перевантаженість дунайської інфраструктури та черги на терміналах в морських портах, де каравани з вантажами могли чекати на розвантаження по кілька тижнів”, — зазначив він.
У 2022 році ми перевезли майже півмільйона тонн продукції ГМК – залізної руди на Середній Дунай. Проте частка ГМК порівняно з довоєнною скоротилася. Наприклад, у січні-лютому 2022 року щомісячний обсяг перевезень вантажів ГМК складав приблизно 80 тис. тонн. Це майже 2/3 від загального обсягу перевезень. Але після початку війни чорноморські порти України були заблоковані. Зернові вантажі переорієнтувались на Дунай. Тому навесні і влітку всі сили були кинуті на експорт зернових. Ближче до кінця року флот УДП почав повертатись на Середній Дунай, частка ГМК знову почала зростати”, — пояснив керівник УДП.
Москаленко додав, що у першому кварталі 2023 року перевезення вантажів ГМК флотом УДП склали приблизно 70 тис. тонн.
ПрАТ «УДП» здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.
Компанія у 2022 році збільшила перевезення вантажів порівняно з 2021 роком. Зокрема, у січні-жовтні річковим флотом перевезено майже 1,5 млн тонн вантажів.