Дунайські порти планують зробити основними для морського аграрного експорту
Заступник голови ДП "АМПУ" Дмитро Барінов на нараді директорів морського транспорту, що відбулась у Брюсселі під патронатом Генерального директорату мобільності та транспорту Європейської комісії (DG MOVE), заявив, що у зв'язку з фактичним блокуванням росіянами роботи зернового коридору, необхідно бути готовими прийняти через Дунайські порти Одеської області майже весь експортний обсяг нового врожаю. Маються на увазі порти Рені, Ізмаїл та Усть-Дунайськ.
"Обговорюється можливість створення єдиного порталу для оптимізації роботи між Румунією та Україною щодо навігації та диспетчеризації роботи Сулинського каналу", - підкреслив він.
На нараді також обговорювалося питання розвитку політики морського транспорту в сфері безпеки мореплавства та охорони навколишнього природного середовища.
Крім того, в рамках заходу відбулася зустріч представників ДП "АМПУ", представника Генерального директорату мобільності та транспорту Європейської Комісії Алана Барона, Генерального директора секретаріату Дунайської комісії Манфреда Зайтца з керівництвом портового кластеру Haropa. "У процесі зустрічі вони розповіли про свій досвід впровадження єдиного морського вікна, що дає змогу оформляти судна протягом 3-5 хвилин, та організації роботи лоцманії", - додав Барінов.