Залізниця Молдови ремонтує колії біля Одеської області (ВІДЕО)

Як пише віце-прем'єр Молдови Андрій Спину, молдавська залізниця (CFM) на дільниці Тигіна (Бендери) - Басарабяска - Джурджулешти завершило геологічні дослідження та веде роботи з обстеження залізничних колій, встановлення маркерів, заміни кріплень та укладання нових залізобетонних шпал.
Зокрема, розпочато перші роботи на ділянці залізниці Абаклія - Чадир-Лунга.
"На сьогоднішній день отримано 6 тис. 406 залізобетонних шпал та 10 тис. комплектів їх скріплення. Незважаючи на логістичні складності та нестабільність цін на товари, всі матеріали та спецтехніка доставляються вчасно, що не порушує термінів реалізації проекту", - повідомляє компанія з Казахстану, відповідальна за ремонт залізничної дільниці.
На ремонт залізничної лінії Тигіна - Басарабяска - Джурджулешти було організовано відкритий тендер. У 2020 році ЄБРР та ЄІБ визнали казахстанську компанію переможцем. Загальна вартість проєкту складає близько 113 млн євро. Ця залізниця являє собою побудовану ще 1877-1878 рр. Бендеро-Галацьку лінію, яка згодом неодноразово проходила реконструкцію. Лінія проходить частково територією України в Одеській області - через Рені та біля Болграду. Залізниця перетинає кордони України та Молдови через те, що її було збудовано за імперських часів враховуючи географічні умови, а кордони з'явилися набагато пізніше.
Згідно з договірними умовами, за 4 роки компанія відновить лінію завдовжки 233 км. Після завершення реалізації проєкту можна буде зняти обмеження за вагою та швидкістю. Для вантажних потягів швидкість руху збільшиться до 90 км/год, для пасажирських - до 120 км/год.
Нещодавно була відбудована залізниця від станції Березино в Одеській області до Басарабяски у Молдові. Це зробило молдавську залізницю взагалі та на дільниці від Рені до Басарабяски важливим транзитним шляхом для вантажної логістики до портів Рені, Ізмаїл та Білгород-Дністровський в Одеській області.