Залізничники за 2022 рік ремонтували та електрифікували колії

Пятница , 27 января 2023, 12:39
За підсумками 2022 року "Укрзалізниця" займалася відновленням та ремонтом пошкоджених, занедбаних та раніше демонтованих колій, в тому числі в Одеській області, а також масштабною електрифікацією.
Залізничники за 2022 рік ремонтували та електрифікували колії

У 2022 році Укрзалізниця електрифікувала 82 км колій та ще 470 км реконструювала і капітально відремонтувала. Серед цього слід відзначити повну відбудову розібраної наприкінці 1990-х залізниці в Одескій області від станції Березино до молдавської станції Басарабяска довжиною біля 23 км, капітальний ремонт з відновленням більш як 20 км залізниці від Рахова до кордону з Румунією до Валя-Вішеулуй та ділянку залізниці від Хирова до польського кордону.

З проектів електрифікації фактично завершено проект електрифікації лінії Ковель - Ізов - кордон з Польщею, а також від станції ім. Тараса Шевченка до Черкас на Одеській залізниці. "По електрифікації — це рекордний показник за останні 10 років. У 2013-2020 роках Укрзалізниця електрифікувала в середньому лише 3 км колій на рік. Відбудували цього року теж рекордну за останні 4 роки протяжність колій", — зазначив голова "Укрзалізниці" Олександр Камишін.

Крім того, залізничники відновлюють зруйновану ворогом інфраструктуру. Так, відбудовано 25 із 69 зруйнованих мостів.

Також залізничники швидко зреагували на зміну логістики вантажів та активно працювали над розвитком інфраструктурних проєктів і прикордонних переходів на заході з країнами ЄС та на півдні з Молдовою.

Зокрема, відновлено дільницю Рава-Руська — держкордон, що дозволить у перспективі організувати пряме пасажирське сполучення Львівщини з Варшавою та Любліном.

Реконструйовано "Лінію 102" — дві залізничні дільниці, що сполучають українське містечко Хирів із Перемишлем у Польщі. Це в перспективі буде найшвидший маршрут між кількома повітами польського Підкарпатського воєводства, а Україна отримає ще два додаткові переходи з Польщею, завдяки яким буде збільшено експортно-імпортний потенціал нашої держави.

Відремонтовано та відновлено рух колією 1435 мм на дільниці Ковель — Ягодин — держкордон протяжністю 70 км.

Відновлено дільниці Рахів — Берлебаш — держкордон і Тересва — держкордон. Це додаткові маршрути між Україною та Румунією, що в майбутньому стануть третім та четвертим стиками на кордоні з Румунією — найбільш завантаженому напрямку. Також вони відкривають перспективу для міжнародних маршрутів та для нових пасажирських напрямків між Ужгородом та Івано-Франківськом і Чернівцями.

Завдяки реалізованим минулого року проєктам тепер маємо зручне сполучення з Молдовою на дільниці Березине — Басарабяска в Одеській області. Ця дільниця — альтернативне сполучення з дунайськими портами Рені й Ізмаїл.

comments powered by HyperComments