Південно-Західна залізниця показала відремонтовані локомотиви

Локомотиві після ремонту з елементами модернізації представили п’ять виробничих підрозділів Південно-Західної залізниці.
Козятинське локомотивне депо презентувало електровоз ВЛ80к № 139, локомотивне депо Київ-Пасажирський — електровоз серії ЧС4 № 189, локомотивне депо Жмеринка — магістральний тепловоз М62-1336, локомотивне депо Гречани — магістральний тепловоз 2М62у-0349, а локомотивне депо Дарниця — маневровий тепловоз ЧМЕЗт № 7121.
Електровоз ВЛ80к № 139, який представляли козятинські залізничники, випущений 31 травня 1967 року Новочеркаським електровозобудівним заводом. Востаннє його капітально ремонтували ще в 2000 році. А цього разу фахівці депо замінили освітлення на діодне. Аби поліпшити умови праці локомотивних бригад, забезпечили системи кондиціонування в кабінах машиніста та сучасні крісла, а також прилади теплового обдування лобових вікон. Є тут і мікрохвильова піч та сонцезахисні штори. Також встановили камери по курсу руху.
Ззовні та всередині виставковий локомотив пофарбований багатокомпонентними фарбами, що зберігатимуться тривалий час і виконуватимуть антикорозійну функцію.
Аналогічні виставки рухомого складу відбулися на Придніпровській та Південній залізницях.