"Укрзалізниця" планує самостійно виробляти пасажирські вагони

Среда , 2 августа 2023, 12:16
В планах "Укрзалізниці" - поступово перейти від капітального ремонту і модернізації пасажирських вагонів до виробництва на власних заводах.
"Укрзалізниця" планує самостійно виробляти пасажирські вагони

"Укрзалізниця" має намір налагодити власне виробництво пасажирських вагонів, а також вже поточного року побудувати 527 вантажних вагонів, - розповів член правління товариства Євген Шрамко.

За словами посадовця, найбільший теперішній виклик компанії — це пасажирські вагони. "Наразі ми розширюємо потужності для виконання капітально-відновних ремонтів пасажирських вагонів. Планується, що такі ремонти виконуватимуться ще на чотирьох заводах: КЕВРЗ, ДВРЗ, "Рефрижераторна компанія" та Стрийський вагоноремонтний завод. Зараз ми додатково готуємо майданчик, технологію, інструменти, починаємо програму із закупівлі матеріалів. У планах зробити ремонти чотирьох вагонів цьогоріч (по одному на кожному підприємстві)", — зауважив Євген Шрамко.

Також голова правління Євген Лященко вже поставив завдання розпочинати підготовку заводів Укрзалізниці до будівництва нових пасажирських вагонів. Це буде наступний крок після опанування капітально-відновного ремонту, який дасть змогу оновлювати та масштабувати парк. "Коли ми на кожному з підприємств відремонтуємо перші — ми зрозуміємо наші реальні можливості. І тоді ми зможемо запланувати, скільки їх буде на місяць. Це нормальне балансування, синхронізація потужностей. Я сам їжджу у вагонах та розумію, що потреба є, і люди, які роблять ремонти вагонів, теж розуміють їх важливість. Ми заряджені на результат", — зауважив Шрамко.

Також, за його словами, на потужностях товариства опанували виробництво платформ, хопер-зерновозів і думпкарів. "У нас є програма побудувати 50 хопер-зерновозів, 50 думпкарів та 427 платформ. Також ми плануємо побудувати дослідний вагон-хопер для перевезення зерна з можливістю перестановлення на колію 1435 мм та європейським габаритом самого вагона", — уточнив Шрамко.

 

comments powered by HyperComments