Залізничні квитки для пасажирів з інвалідністю тепер можна замовити онлайн
"Укрзалізниця" повідомила про те, що запущено новий і важливий сервіс – онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю. Сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.
Відтепер не потрібно приїздити на вокзал, аби забронювати місце. Хоча можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної.
Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Упродовж 24 годин оператори візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги. Це пов'язано з обмеженою кількістю інклюзивних вагонів і, віддповідно, з необхідністю ретельного планування логістики їх руху.
Отримати та сплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда. Статус заявки можна уточнити за телефоном 0 800 503 111.
При цьому пасажири з інвалідністю мають можливість замовити послуги замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.
Зараз у вагонному парку "Укрзалізниці" є 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема, є універсальна вбиральня і купе облаштоване для потреб людей з інвалідністю. У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв'язку з ним.