Обмежено залізничні перевезення до портів Рені та Ізмаїл
У випадку станції та порту Рені ситуація спричинена неможливістю планувати на тривалий термін рух потягів у напрямку до Румунії - через Джурджулешти і до Галацу, а також великим обсягом навантаження в порту Рені. У випадку Ізмаїла обмеження спричинені тим, що вантажі обробляються повільніше в порту, ніж надходять залізницею.
«Укрзалізниця» запровадила нові конвенційні заборони на перевезення вантажів до станції Ізмаїл на адресу окремих одержувачів.
Із 7 по 10 вересня діє обмеження на доправлення всіх вантажів для одержувачів: ТОВ «Соф Марін» (2782), ДП «ІЗМ МТП» для ТОВ «Славутич-Руда-Україна», ТОВ «Соф Марін». Водночас обмеження, введене із 7 вересня щодо ДП «ІЗМ МТП» для ТОВ «Юнікорнс», діятиме «до скасування». Окрім того, з 8 вересня набере чинності конвенція щодо ТОВ «ППК» (5190). Вона також діятиме «до скасування».
У серпні «Укрзалізниця» запровадила обмеження на узгодження планів із завантаження нових вагонів для одержувачів у МТП Ізмаїл, черга до яких перевищує 30 діб.
Очільник Одеської дирекції залізничних перевезень регіональної філії "Одеська залізниця Рустам Рустамов повідомив на нараді з залізничниками Молдови та Румунії, що наразі на стик Серпневе-1 - Басарабяска прямує 758 вагонів, з яких 600 - для румунського порту Галац.
Водночас станом на 5 вересня наявний парк по станції Рені сягає 878 вагонів. "Станція перебуває практично на межі зупинки", - наголосив Рустам Рустамов.
Із 878 вагонів понад 350 одиниць (280 навантажених і 78 порожніх) прямують для порту Галац. Ситуація ускладнюється і тим, що Одеська залізниця не може планувати передачу вагонів хоча б на три дні вперед, адже не отримує відповідної інформації від іноземних колег.