Планують побудувати залізницю від Перської затоки до Туреччини
Проєкт залізниці від Перської затоки до Туреччини через Ірак називається «сухим каналом», який з’єднає порт Південний Фао, що будується з 2020 року, з північним Іраком і Туреччиною. Передбачається будівництво нових ліній електрифікованої залізниці загальною протяжністю 1200 км.
Нова залізниця буде з’єднана із залізничними та автомобільними шляхами в Європі через Туреччину з метою розширення торгівлі з цими країнами.
«Туреччина вже займає позицію основної транзитної країни для залізничного сполучення зі сходу на захід. Вона відіграє важливу роль у Середньому коридорі, де вантажі з Китаю відправляються на захід через Каспійське море. Останнім часом все більше і більше компаній також включають порти в Туреччині у свою мережу з залізничним сполученням до та з цих портів», – констатує видання.
Після завершення будівництва іракського порту Південний Фао, вантажі з Індії та інших країн матимуть додатковий хаб у регіоні, поруч із портом Бендер-Аббас (Іран) і Джебель-Алі (ОАЕ).
Італійській компанії PEG доручено провести техніко-економічне обґрунтування, яке буде представлено до кінця 2023 року. Тендер на будівництво першої лінії залізниці намічено оголосити також цього року.
Наразі протяжність залізниць в Іраку - трохи більше 2270 км.