В Одесі завершили монтаж нових колій трамваю біля "Привозу"
Станом на вечір 13 жовтня в Одесі на перехресті вулиць Пантелеймонівської та Старопортофранківської повністю змонтували нові трамвайні колії.
Але одна з ділянок нової колії ще не готова для руху трамваїв - тут ще треба підсипати щебінь під рейко-шпальну решітку та виконати роботу з рихтовки та підбивки колії.
На даний момент на цьому перехресті вже курсує трамвай №5 за тимчасовою схемою руху від Аркадії до Олексіївської площі. Також тут виконують "нульові" рейси трамваї маршруту №17, які курсують від Куликова поля до 11-ї станції Фонтану.
Фактично це означає, що вже наступного тижня слід чекати випробувальні рейси трамваїв та відкриття руху трамваїв маршрутів №5 та №28 у повному обсязі - відповідно від Аркадії до Автовокзалу та від парку Шевченка до вул. Пастера.
Також ще залишається необхідність укладки нової автомобільної проїжджої частини.
Починаючи з 30 вересня, відновлено рух трамваїв за тимчасовою схемою. Маршрут 17 виконує "нульові" рейси з депо як звичайно. А маршрут 5 курсує від Аркадії до Олексіївської площі.
Під час ремонту і заміни колій на перехресті вулиць Старопортофранківської та Пантелеймонівської у серпні було виконано заміну колій та стрілочних переводів по Старопортофранківській з боку Новощіпного Ряду. Потім у вересні було тимчасово припинено роботу трамваїв №5, №28 і №17, які частково замінені автобусами. Потім, у вересні, вже змонтовані нові колії у напрямку повороту з Пантелеймонівської на Старопортофранківську у бік Новощіпного Ряду. Це відкрило можливість для часткового запуску трамваїв.
Ремонт перехрестя Старопортофранківської та Пантелеймонівської планувався ще з 2020 року, коли він коштував 2,1 мільйона гривень. Влітку 2021 р. на основі тендерної документації це коштувало майже 4 мільйони гривень.
Капітальний ремонт включає: демонтаж рейок, стрілочних переводів та глухих пересічень з установкою стандартних стрілок. Будівництво заплановано в одну чергу.
Згідно з тендерною документацією, підрядник повинен буде розібрати 230 метрів старих трамвайних колій, у тому числі три глухі перетини. А потім укласти 150 метрів нових колій – 79 метрів прямих колій та 71 метр у кривих, 6 комплексів стрілок – зі стрілочними переказами, хрестовинами та ділянками прямих та кривих трамвайних колій по 6-7 метрів, 3 нових глухих перетинів. Сумарно це дасть самі 230 метрів.
Робочим проєктом передбачено заходи щодо забезпечення вимог стосовно маломобільних груп населенн