Для Черкас будуть закуповувати тролейбуси за кредитом ЄБРР
У Черкасах починають процес закупівлі великої партії тролейбусів за європейським кредитом. Міська влада почала еремовини з представниками ЄБРР щодо можливості залучення коштів для придбання нових тролейбусів.
"Сьогодні разом з моїм першим заступником Сергієм Тищенком і представниками профільних структурних підрозділів поспілкувалися на цю тему із представниками Європейського банку реконструкції та розвитку. Зустріч відбулася в онлайн-форматі", - повідомив міський голова Черкас Анатолій Бондаренко.
За його словами, наразі 65% машин тролейбусного парку вичерпали свій термін експлуатації. Потребує ремонту і контактна мережа.
Зараз у тролейбусному парку є 81 пасажирський тролейбус, з яких 67 задіяні у перевезеннях. До сучасного типу низькопідлогового рухомого складу відносяться 16 тролейбусів моделі "БКМ-321" 2012 р. випуску білоруського виробництва, 8 "Богдан-Т701.17" 2015 р. виробництва, 4 "ЛАЗ-Е183" 2006-2008 рр.. Інші тролейбуси - 28 зчленованих тролейбусів "ЗіУ-683" та "ЗіУ-6205" 1991-1994 рр., 1 зчленований "Авіант-Київ-12.05" 1997 р. та 24 "ЗіУ-682" 1988-1994 рр. випуску, частина з яких не працює.
"Ситуація не дозволяє забезпечити якісні послуги для населення. Обговорили з представниками ЄБРР концепцію модернізації муніципального електротранспорту Черкас із залученням фінансування цієї міжнародної організації. Хочемо закупити 45 нових тролейбусів та відремонтувати (фактично замінити) 20 км контактної мережі. На це орієнтовно необхідно 15 млн євро. Сподіваюся, що завдяки співпраці з Європейським банком реконструкції та розвитку Черкаси зможуть реалізувати цей корисний проєкт", - сказав Бондаренко.