Для Дніпра купують тролейбуси по єврокредиту
КП "Дніпровський електротранспорт" оголосило міжнародні торги на поставку 12 метрових тролейбусів з автономним ходом не менше одного кілометра за кредитного фінансування ЄІБ.
Згідно оголошення, підприємство має намір придбати нові тролейбуси виготовлені не раніше 2023 року, які будуть вміщувати не менше 95-106 пасажирів, у тому числі 30 місць для сидіння. Тролейбуси повинні мати опцію автономного ходу від акумуляторів на відстань до 1 км. Це фактично означає "аварійний" автономний ход, якого достатньо, наприклад, щоб об'їхати місце ДТП чи невелику ділянку перекритої дороги.
Бюджет закупівлі складає 5 млн євро. За нинішніх умов це віпдповідає кількості від 12 до, не більш як, 20 машин.
Безпосередньо тендерна документація закрита, як це завжди буває у разі закупівель громадського транспорту за кредитні кошти міжнародних фінансових установ.
Поставка першої партії очікується не пізніше ніж за 8 місяців з дати отримання авансового платежу, а завершитись не пізніше за 12 місяців.
Парк тролейбусів Дніпра налічує 180 машин, з яких 170 - у регулярній експлуатації. Серед них 47 - моделі "Дніпро-Т203" (фактично "МАЗ-Т203) 2017-2020 рр. випуску, 38 моделі "БКМ-321" 2016-2021 рр. випуску (в тому числі 12 з великим автономним ходом) та 11 "Дніпро-Т103" (фактично "МАЗ-103Т") 2015 р. випуску. Інші тролейбуси - морально застарілі з високим рівнем підлоги, в тому числі 70 моделі "ЮМЗ-Т2" виробництва 1992-2008 рр., частину з яких переробили зі зчленованих "ЮМЗ-Т1", яких залишається ще 7 одиниць. Також ж є 7 старих тролейбусів "ЗіУ", в тому числі один зчленований, та один експериментальний низькопідлоговий тролейбус "ЮМЗ-Е186" 2003 р. випуску.