Для Києва повторно намагаються закупити тролейбуси

Вторник , 11 июня 2024, 17:51
Вже втретє у Києві намагаються придбати нові тролейбуси за кредитом Європйського інвестиційного банку (ЄІБ) на суму у 50 мільйонів євро.
Для Києва повторно намагаються закупити тролейбуси

КП "Київпастранс" оголошує тендер на придбання 12 та 18 метрових тролейбусів на загальну суму до 50 млн євро.

Згідно з оголошенням, закупівля відбувається в рамках одного лоту, за яким постачальник має поставити як 12 метрові одиночні тролейбуси так і 18 метрові двосекційні тролейбуси.

Загальна кількість тролейбусів, які планується придбати, не оголошується. Це пов'язано з специфікою кредитних програм ЄІБ та ЄБРР, коли закупівля рухомого складу та послуг йде на фіксовану суму, а в залежності від цінових пропозицій кількість, у даному випадку, тролейбусів може змінюватися. З урахуванням нинішньої вартості тролейбусів, мова може йти про 60-90 машин. Також загальна кількість тролейбусів буде залежати від співвідношення одиночних та двосекційних машин у закупівлі.

Планується придбати нові тролейбуси довжиною понад 11,9 метрів та двосекційні зчленовані довжиною понад 18,5 метрів з низьким рівнем підлоги. Місткість 12-метрового тролейбуса – 90 (±5%) осіб, у тому числі 28 місць (±10%) для сидіння та одне для інвалідного візка; 18-метрового – відповідно 170 пасажирів, у тому числі близько 45 сидячих місць та одне для коляски. Тролейбуси повинні мати автономний хід від акумуляторів, який дозволить рухатися з пасажирами на відстань до 20 км.

Разом з тролейбусами очікується також поставка запчастин, інструментів та обладнання.

Це вже третя спроба провести тендер в рамках кредитної угоди.

Тендер на придбання тролейбусів за кошти ЄІБ оголосили у 2022 році. Однак аукціон не відбувся. У 2023 році "Київпастранс" знову оголосив тендер на закупівлю тролейбусів в рамках кредитного договору з Європейським інвестиційним банком на 50 млн євро - у ньому взяли участь два учасники: чеська Škoda electric та турецька Bozankaya, втім нещодавно його було скасовано.

 

comments powered by HyperComments