У Запоріжжі після відновлення оплати за проїзд взялися за ремонт трамваїв та тролейбусів
В Запоріжжі за місяць після введення платного проїзду для пасажирів у червні 2024 р. комунальне підприємство "Запоріжелектротранс" заробило 7 млн грн, повідомила секретар міськради Регіна Харченко, пише ЦТС.
Щоденно КП "Запоріжелектротранс" у середньому випускає на лінію 52 великих автобуси, 36 трамваїв, 20 тролейбусів. Разом з тим деяка кількість трамваїв, тролейбусів, автобусів постійно перебуває в ремонті. У підприємства недостатньо власних коштів для того, щоб забезпечити їх ремонт у повному обсязі.
"На території трамвайного депо "Запоріжелектротранс" може забезпечити капітальний ремонт, оновлення трамваїв. Є необхідні для цього спеціалісти, обладнання. До того ж ці роботи коштують значно менше, ніж у випадку їх замовлення на приватних підприємствах", - зазначила Харченко.
На нараді зазначалося, що останнім часом зроблені перші кроки для того, щоб ситуація з ремонтом рухомого складу почала змінюватися на краще. Адже після відновлення платного проїзду в електротранспорті прибутки підприємства зросли. І ці кошти можна спрямувати на ремонт рухомого складу.
Свого часу у Запоріжжі робили спроби виробляти власні трамваї у вигляді модернізації за документами, яка фактично була великовузловою збіркою корпусів трамваїв з встановленням їх на відновлені ходові візки від старих трамваїв "Татра". Такі трамваї були ідентичні одеським трамваям "Одіссей".
"За місяць прибуток від перевезення пасажирів електротранспортом склав приблизно 4,5 млн грн. При цьому, за словами керівників підприємства, вартість капітального ремонту одного трамвайного вагона складає 4 млн грн. Тобто один місяць платного проїзду - це у перспективі один відремонтований трамвай для запоріжців", - відзначила секретар міськради.