У Києві почали ремонтувати тролейбуси

В Києві тривають планові середні ремонти тролейбусів, які забезпечують стабільну та безпечну роботу міського електротранспорту. Роботи власними силами виконують фахівці Центру технічного обслуговування тролейбусів та тролейбусних ремонтно-експлуатаційних депо КП "Київпастранс".
Зараз у Києві є 291 пасажирський тролейбус, з яких придатні до перевезень трохи більше як 250. На маршрути щоденно виходить 240-255 машин. Найбільше - зчленованих двосекційних "Богдан-Т901" (142 одиниці), та одиночних "Богдан-Т701" (115 машин). Із кількох сотень тролейбусів "ЛАЗ" залишаються в роботі лише 27 зчленованих "ЛАЗ-Е301" та 3 одиночних "ЛАЗ-Е183". Фактично, в даний час у Києві найменша кількість тролейбусів за останні 30-40 років.
Також в депо є в наявності понад 300 виведених з експлуатації тролейбусів через їх поганий технічний стан чи моральну застарілість.
к зазначила виконувачка обов’язків генерального директора КП "Київпастранс" Тетяна Тараско, середній ремонт дає змогу продовжити термін експлуатації тролейбусів, зробити їх надійними та зручними.
Тривалість середнього ремонту одного тролейбуса становить орієнтовно один місяць. Такі роботи здійснюють кожні 2–3 роки відповідно до регламенту та технічного стану рухомого складу.
У межах ремонту проводять: ремонт кузова; заміну підлоги; відновлення механічного, пневматичного та електричного обладнання; заміну обшивки пасажирських сидінь і сидіння водія - за потреби; ремонт каркасів пасажирських сидінь - за потреби; малярні роботи. Також фахівці виконують комплекс робіт із відновлення, налаштування та перевірки системи опалення салону та кабіни водія, щоб, зокрема, підготувати відремонтований електротранспорт до осінньо-зимового періоду.
Усі тролейбуси, що курсують на маршрутах столиці, є низькопідлоговими - оскільки всі більш старі машини з високою підлогою виведені з експлуатації. Вони обладнані пандусами, спеціальними місцями для людей, які пересуваються на кріслах колісних, а також для дитячих візочків. Це дозволяє забезпечити безбар’єрність і комфорт для всіх категорій пасажирів.
Усі подробиці про роботу громадського транспорту столиці України – у нашому відеосюжеті, знятому на вулицях Києва. Ми подивимося на роботу метро, трамваїв, тролейбусів і автобусів, головним чином - у правобережній частині міста.