У Вінниці почали випробування швейцарського трамваю з низькопідлоговою секцією

Суббота , 15 ноября 2025, 10:31
У трамвайному депо Вінниці почали випробувати оновлений швейцарський трамвай Tram2000 з новою низькопідлоговою додатковою секцією.
У Вінниці почали випробування швейцарського трамваю з низькопідлоговою секцією

Агенція просторового розвитку Вінниці оприлюднила перші фото модернізованого трамваю Tram2000 під час випробувань на території трамвайного депо.

Ще у січні 2025 року ТОВ "УкрТоргСервіс" виграло тендер на суму понад мільйон гривень для виготовлення каркасу додаткової третьої секції з низькою підлогою. Влітку ця секція вже була готова та почався процес монтажу електричного та іншого обладнання в масштабах оновленого вагону.

Модернізація розпочалася на початку 2025 року в рамках другого етапу проєкту "Цюрихські трамваї для Вінниці", який базується на співпраці з Швейцарською Конфедерацією. У 2024 році місто почало отримувати партію з 70 вагонів Tram2000, з яких наразі вже доставлено понад 40 одиниці, які приєдналися до попередньої партії з 116 вагонів Mirage і Karpfen, доставлених у 2006–2011 роках. Також швейцарська сторона передала технічну документацію та креслення, які стали основою для локального виробництва низькопідлогових вставок - додаткових секцій.

Загалом до кінця 2026 року планується модернізувати таким чином 4 вагони Tram2000.

Трамваї Tram2000, виготовлені в 1977–1987 роках, спочатку мали дві секції з високою підлогою, що ускладнювало доступ для людей із інвалідністю та пасажирів із візками. Додавання третьої низькопідлогової секції подовжить вагони до 28 метрів, збільшивши їхню місткість до 68 сидячих і 75 стоячих місць. При цьому у додатковій секції буде 13 сидячих місць, в тому числі 7 - на рівні низької підлоги. Також там будуть місця для розміщення двох крісел колісних або дитячих колясок.

Таку саму модернізацію трамваї Tram2000 пройшли і в Цюриху - але їх до Вінниці в даний момент не передають, і вони залишаються працювати у рідному місті.

Відмінність вінницької модернізації від цюрихської, головним чином, полягає в тому, що тягові електродвигуни залишаються у Вінниці тими самими, в той час як у Цюриху їх замінювали на нові, більшої потужності. Тому у Вінниці модернізовані трисекційні Tram2000 будуть мати обмежену до 50 км/год. швидкість і меншу динаміку.

comments powered by HyperComments