Порт Білгород-Дністровський планує стати логістичним центром для дунайських портів Одеської області

Среда , 13 апреля 2022, 13:13
В умовах морської блокади узбережжя Одеської області в Україні можуть працювати лише дунайські порти Ізмаїл, Рені та Кілія. А розташований неподалік від них порт у Білгороді-Дністровському планує стати логістичним хабом для них.
Порт Білгород-Дністровський планує стати логістичним центром для дунайських портів Одеської області

До відкриття Чорного моря для судноплавства ДП "Білгород-Дністровський морський торгівельний порт" починає роботу у форматі транспортно-логістичного центру (ТЛЦ). Про це повідомила прес-служба держстивідора.

ТЛЦ "Білгород-Дністровський" знаходиться поруч з трьома працюючими портами: Ізмаїльським МТП, Ренійським МТП, Усть-Дунайським МТП. ТЛЦ є митною територією з повним комплексом послуг з обробки вантажів”, — вказала прес-служба.

Наразі українські дунайські порти є єдиними, які можуть вести діяльність з обробки вантажів - на морські судна, які потім можуть вийти в Чорне море через Сулинське гирло Дунаю територією Румунії або на річкові судна по Дунаю до південно-східної Європи.

Окрім цього зазначимо, що саме у Білгороді-Дністровському закінчується електрифікація залізниці у напрямку Бесарабії та Ізмаілу, подальша ділянка має обмежену пропускну здатність. А автошляхи до портів Рені та Ізмаїл проходять через Білгород-Дністровський або поруч з ним. 

На території ТЛЦ розташовано відкриті вантажні склади площею 180 тис. квадратних метрів та криті вантажні склади площею 12,5 тис. квадратних метрів, в тому числі рампові під залізничні вагони та зернові склади, розгалужену систему залізничних колій з можливістю розміщення 60 вагонів у режимі очікування та закрите TIR паркування на 200 автомобілів.

За підсумками 2020 та 2021 рр. порт у Білгороді-Дністровському майже не працював - заходів вантажних суден не було. Весь вантажоооборот був лише у невеликому портопункті Бугаз на березі Чорного моря в гирлі Дністровського лиману.

comments powered by HyperComments