Дунайське пароплавство показало місячний рекорд перевезень

У повідомленні компанії наголошується, що такий результат став можливим завдяки ефективній системі управління флотом, співпраці з партнерами у румунському порту Констанца, перевалка борт-борт в якому дає можливість уникати черг біля терміналів, та сприятливим погодним умовам.
В пароплавстві наголосили також на розвитку стивідорного напряму: у серпні УДП перевалило рекордні 56 тис. тонн агропродукції й активно працює над створенням ще одного комплексу з перевалки зернових.
Водночас, збільшення обсягів стримує перевантаженість портової інфраструктури в порту Констанца.
"Ми навіть перегнали в Румунію свій буксир для подачі барж, але потрібні додаткові якірні стоянки, крани тощо. Сподіваємося, що завдяки підтримці Міністерства українським перевізникам підуть назустріч. Це питання стратегічне і торкається не лише УДП”, — зазначили у пароплавстві.
Також цього року УДП відновило роботу на Середньому Дунаї.
"Торік ми мобілізували увесь флот на Нижній Дунай, цього року продовжуємо виконувати річні контракти з перевезення залізорудної сировини на Середньому, де швидкість обертання флоту, зрозуміло, значно менша. Але наша довгострокова стратегія сталого розвитку передбачає диверсифікацію вантажопотоків”, — поінформувала прес-служба.
"УДП" здійснює річкові вантажоперевезення по Дунаю. Компанія експлуатує понад 20 самохідних суден вантажного річкового флоту та приблизно 200 несамохідних суден, що дозволяє оперувати приблизно 20 баржевими караванами. Основу вантажів у 2022 році складають зернові та металургійна сировина. Крім того, компанія почала розвивати напрям контейнерних перевезень і запустила регулярні контейнерні каравани.