Можуть відновитися поромні перевезення з Азербайджану до України

За словами голови Адміністрації морських портів України (АМПУ) Юрія Литвина, робота поромної лінії залежатиме від ринку — від урожайності сільгоспкультур, від роботи всього сільського господарства, від номенклатури вантажів на експорт-імпорт і функціонування економіки загалом.
“За порти можете бути спокійними. Вони працюватимуть у режимі 24/7. Усе необхідне для цього в нас є. Сподіваємося, що гроші, які ми спільно заробляємо, будуть інвестовані в інфраструктуру портів, і її буде оперативно відновлено“, – наголосив голова АМПУ.
Маршрут таких поромних перевезень залізничним шляхом від Азербайджану йде через Грузію до порту Поті, потім через Чорне море до порту Чорноморськ Одеської області, де є залізничний поромний комплекс. Автомобільні пороми можуть також курсувати з грузинського порту Батумі, а в Одеській області їх можуть прийняти у будь-якому морському порту.
Водночас Литвин уточнив, що АМПУ ставить перед собою пріоритетне завдання в найближчі два роки відновити інфраструктуру портів щонайменше до довоєнного рівня, для чого організації необхідно 9-9,5 млрд грн.