Дунайське пароплавство веде успішну перевалку вантажів в Одеській області
Стивідорний комплекс державної судноплавної компанії "Українське Дунайське пароплавство", який працював на території Кілійського суднобудівного заводу впродовж 2022–2023 років, заробив 141 млн грн. Про це йшлося у висновках відповідної експертизи, повідомляє УДП.
У 2022 році на Дунаї спостерігався дефіцит перевалки зерна. Пароплавство долучилося до розбудови логістичної інфраструктури.
"На території Кілійського заводу в УДП була ділянка зі старим причалом, яка багато років не використовувалася. Ми відновили паспортні глибини, інвестували в обладнання. За два роки стивідорний комплекс заробив для компанії 141 млн грн. У чотири рази більше, ніж сума капітальних інвестицій (34,5 млн грн). Ми нарешті змогли планувати відвантаження, а не чекати черги в порту. Завдяки Кілії ми більш ефективно оперували флотом, акумулювали великі партії агропродукції та завантажували борт — великі морські судна у Констанці", — розповів заступник генерального директора підприємства Владислав Бєлах.
Завдяки роботі стивідорного комплексу в Кілії до держбюджету надійшло 69,4 млн грн. Загалом, даний комплекс наразі законсервований через перехід зернових вантажопотоків до великих портів Одеси, Чорноморська та Південного від дунайських портів через успішну роботу українського морського коридору.
"Експертиза довела очевидне: і для держави, і для підприємства проєкт виявився дуже прибутковим. Ми працювали за ринковими тарифами з урахуванням того, що дістатися в Кілію можливо лише автотранспортом, що збільшує витрати на перевезення порівняно, наприклад, із портом Ізмаїлу, де є залізничне сполучення. Наразі проєкт законсервований, але все обладнання в робочому стані, хоч завтра можемо відновити діяльність — все до гвинтика збережено", — наголосив Владислав Бєлах.