На Одеській залізниці готують до відновлення ще одну ділянку вузькоколійки (ФОТО, ВІДЕО)
Напередодні відбувся прес-тур столичних медіа на Гайворонську вузькоколійку у Кіровоградській та Вінницькій областях, під час якого було піднято на всеукраїнському рівні проблеми та перспективи існування "малих" залізниць.
На цій вузькоколійці, яка формально відноситься до регіонального філіалу "Одеська залізниця" "Укрзалізниці" нещодавно запустили другий денний потяг сполученням Гайворон - Бершадь - Рудниця, який курсує тричі на тиждень - по вівторках, п'ятницях та неділях.
Наявний рухомий склад зараз складає 4 тепловози ТУ-2, один паровоз та 6-7 пасажирських вагонів "Пафаваг". Діючий потяг має у своєму складі 3 вагони. Другий денний потяг складається з двох вагонів.
Також тут ведеться підготовка до відновлення руху пасажирських потягів від Гайворона до Голованівська, де рух припинився ще з січня 2019 року. Тут розчищають колії від дерев та чагарників, ремонтують їх: замінюють шпали та інші елементи рейкового господарства. Скоріш за все, потяг сполученням "Гайворон - Голованівськ", або навіть "Голованівськ - Гайворон - Рудниця" буде запущений на початку червня.
Загалом, повторний запуск потягів по вузькій колії від Голованівська єдиним рейсом аж до Рудниці дає можливість хабового пересадкового залізничного маршруту від Помічної, Знам'янки, Первомайська, Вознесенська, Кропивницького до Гайворона, а також до Рудниці чи Вінниці. Для цього можливо прорахувати варіанти запуску приміського потягу локомотивної тяги від Кропивницького до Голованівська. Також це дає можливість пересадки на вузькоколійний потяг з автобусів, які йдуть по автотрасі М05 Одеса - Київ через автостанцію Благовіщенське, або на станціі Голованівськ - на приміські потяги від Голованівська до вузлової станції Помічна.