"Укрзалізниця" відновлює лінію від Хирова до польського кордону

Вторник , 22 ноября 2022, 09:32
Зараз йдуть роботи з відновлення, фактично прокладки заново, залізниці "лінії 102" від станції Хирів у Львівській області до польского кордону.
"Укрзалізниця" відновлює лінію від Хирова до польського кордону

"Укрзалізниця" вже прокладає нову колію від Хирова до кордону з Польщею. Про це повідомляє видання Rynek Kolejowy. "Не лише поляки опікувалися залізничною лінією 102. Українці також проводять ремонт лінії, що дозволить курсувати потягам із Перемишля до Хирова колією європейської ширини", – повідомляє польське видання.

Мер міста Устрики-Долішні Бартош Романович показав, як просуваються роботи з модернізації "лінії 102" з української сторони. Роботи розпочалися в серпні, а зараз на деяких ділянках, особливо ближче до Хирова, вже є шпали, а на деяких ділянках також є колія. Звісно, її ще треба засипати баластом та виправити. Цікавим фактом є використання шпал, які підготовлені для монтажу рейок, як з відстанню 1435 мм, так і 1520 мм.

Ймовірно, роботи будуть завершені в першій половині 2023 року. 

Лінія залізниці Перемишль – Нижанковичі – Хирів – Устрики Долішні колись була частиною історичної Першої Угорсько-Галицької залізниці, побудованої на початку 1870-х років.

Своє колишнє значення залізниця втратила після Другої світової війни, коли її ділянки потрапили до складу різних країн, але на території України збереглася європейська колія 1435 мм, яка була суміщеною з колією 1520 мм. До початку 1990-х років через Хіров по євроколії транзитом проходив швидкий поїзд залізниць Польщі. До кінця 2000-х на лінії існував місцевий транскордонний рух. 

Ще з перших днів червня Польща розпочала ремонт ділянки залізниці євроколії довжиною 7 км від Перемишля до Нижанковичів. А 22 червня регіональній філіал "Львівська Залізниця" разом з чиновниками Львівської обласної військової адміністрації проінспектували всю цю ділянку залізниці для того, щоб розрахувати обсяг ремонту на ділянці Старжава - Хирів - Ніжанковичі. 

Загалом це дозволить у перспективі розвантажити існуючу залізницю через польский кордон від Львова до Перемишля та створити додаткові логістичні потужності.

comments powered by HyperComments