"Укрзалізниця" ввела до експлуатації ще два дизель-поїзди Крюківського заводу (ВІДЕО)

Среда , 18 января 2023, 18:28
Протягом 2022 року "Укрзалізниця" прийняла від виробника та ввела до експлуатації ще два дизель-поїзди марки ДПКр3, які виготовлені на Крюківському заводі.
"Укрзалізниця" ввела до експлуатації ще два дизель-поїзди Крюківського заводу (ВІДЕО)

Судячи з опублікованих на офіційних ресурсах "Укрзалізниці" та ряду політиків фото тестових рейсів пасажирських потягів на новому маршруті від Рахова до румунської станції Валя-Вішеулуй, на ньому задіяни дизель-поїзди виробництва Крюківського заводу ДПКр3-005 та ДПКр3-006.

Таким чином, ми можемо зробити висновок про те, що два дані дизель-поїзда були прийняті від заводу в експлуатацію "Укрзалізницею" протягом 2022 року без особливого розголошення. Тобто, так само, як приймалася в експлуатацію більшість з переданих у 2022 році пасажирських вагонів. Однак зараз, через відсутність оплати від "Укрзалізниці" саме за вагони, Крюківський завод перейшов у вимушений простій.

"Передостанні" поїзди ДПКр3-003 та ДПКр3-004 були передані "Укрзалізниці" у листопаді 2021 року. Обидва були задіяні по черзі на рейсах "Дунайського експресу" в Одеській області між Ізмаїлом та Одесою. Однак після 24 лютого 2022 р. такий дизель-поїзд виконав евакуаційний рейс з Одеси до Львова. Згодом всі дизель-поїзди ДПКр обслуговували евакуаційні рейси з Львова до Польщі. Після стабілізації становища вони перейшли на інші маршрути - як звичайні по Західній Україні, так і нові регіональні експреси по неелектрифікованим ділянкам залізниці, в тому числі на визволених від окупації територіях. 

Наприклад, саме такий потяг обслуговує святковий "Буковельський експрес" зі Львова до Рахова, а зараз - аналогічний рейс за тим же напрямком, а також "Буковинський" та "Прикарпатський" експреси.

У дизель-поїзді "ДПКР3" - три вагони, 170 пасажирських місць. З них 61 місце 1-го класу – це другий проміжний безмоторний вагон, сидіння тут стоять за схемою "2+2". І два вагони 2-го класу - за 58 і 51 місцем, за схемою "3+2", самі сидіння мало відрізняться один від одного. Усі вагони кондиціоновані, мають сучасні санвузли, причому в одному з головних вагонів є інклюзивний санвузол, зручний для пасажирів з обмеженими можливостями. Для пасажирів з обмеженими можливостями є висувний пандус. Також є службове купе для особового складу залізничників – провідників-стюардів та машиністів. Потяг здатний розвивати швидкість до 140 км/год.

comments powered by HyperComments