Залізниця продає у касах менше чверті квитків
Минулого місяця пасажири та інші клієнти Укрзалізниці придбали у застосунку 22,8% від загальної кількості квитків, тоді як до кас звернулося 22,3% пасажирів. Загалом уже 78% квитків на поїзди продається саме онлайн, зокрема через офіційний сайт, чатботи і партнерські канали продажу.
«Команда ІТ-фахівців постійно працює над покращенням та розвитком онлайн-сервісів для пасажирів, всі процеси оформлення квитків повинні бути зручнішими, а сервіси — доступнішими. Вагомим фактором для нас є зворотний зв’язок від користувачів. Аналізуючи кожне звернення пасажирів, ми пріоритизуємо завдання відповідно до реальних потреб. Наприклад, в одному з останніх релізів ми додали можливість докупити квитки на тварин та багаж до вже наявного квитка — раніше це можливо було зробити винятково в касі», — зауважила заступниця директора департаменту з питань інформаційних технологій АТ «Укрзалізниця» Вікторія Галатін.
Вона додала, що у компанії продовжують працювати над покращенням онлайн-послуг.