Виставка InnoTrans 2024 показала нові транспортні рішення
На виставці InnoTrans 2024 у Берліні були представлені нові моделі залізничного і трамвайного рухомого складу, які привернули увагу своєю інноваційністю та екологічністю. Основні учасники виставки включали такі компанії, як Stadler, Siemens Mobility, Hyundai Rotem, CRRC та Hitachi Rail.
З українських компаній на InnoTrans 2024 були представлені Крюківський вагонобудівний завод та СП "Татра-Південь" на виробничій базі заводу Південмаш. Всього ж Україну так чи інакше представляли 20 компаній.
Крюківський вагонобудівний завод
Крюківський вагонобудівний завод показав свої нові розробки, спрямовані на покращення ефективності та екологічності залізничного транспорту. Зокрема, вони представили нову модель пасажирського вагону, обладнаного сучасними системами комфорту та безпеки, такими як клімат-контроль, енергозберігаюче освітлення та розширені місця для багажу.
"Татра-Південь"
Український виробник трамваїв "Татра-Південь", зокрема, представив нові моделі трамвайного рухомого складу серії "К1Т", які відзначаються високим рівнем комфорту та безпеки. Серед новинок - трамвай, оснащений системами низькопідлогового входу для зручності маломобільних громадян та пасажирів з дітьми, а також нові енергозберігаючі технології, що знижують споживання електроенергії. Такі трамваї моделі "К1Т306" вже працюють у Києві та Одесі.
Міжнародні учасники:
-
Stadler представив новий електропоїзд, який об'єднує швидкість і комфорт, забезпечуючи ефективність перевезень на великих відстанях.
-
Siemens Mobility презентував нову модель високошвидкісного потягу, що здатний розвивати швидкість до 400 км/год.
-
Hyundai Rotem показав інноваційний метропоїзд із системою автономного водіння.
-
CRRC представив сучасний трамвай, що використовує технологію надшвидкісної зарядки батарей та швидкісний поїзд на водневому паливі.
-
Hitachi Rail презентував потяг на водневих паливних елементах, що має мінімальний вплив на навколишнє середовище.
-
Alstom продемонстрував приміський електропоїзд Coradia Max з одно- і двоповерховими вагонами, а також найдовший трамвай у Берліні – Flexity.
-
Хорватська компанія Končar показала контактно-акумуляторний електропоїзд, що має запас ходу від акумуляторів до 480 км і може рухатися по неелектрифікованим лініям.
Український завод "Дніпровагонмаш" показав цікавий вантажний піввагон для колії 1435 мм, який за рахунок зменшеної власної ваги має більшу вантажопідйомність.
Ця виставка стала важливим етапом для розвитку залізничного транспорту, де були обговорені нові технології та інновації, що спрямовані на покращення якості транспортних послуг та зменшення впливу на навколишнє середовище.