У грецьких Салоніках запустили метро

Понедельник , 2 декабря 2024, 12:42
30 листопада у Салоніках (Греція) почала роботу перша у місті лінія метро, яку будували з 2006 року.
У грецьких Салоніках запустили метро

З 30 листопада у Салоніках почалися перевезення пасажирів на першій у місті лінії метро. На цій лінії протяжністю 9,6 км розташовано 13 станцій.

Метро почали будувати у 2006 році. Здати у експлуатацію першу лінію планувалося у 2012 р., але будівництво затягулося. Офіційною причиною цього назвали затримки через виявлення величезної кількості археологічних знахідок і їх відповідне наукове обстеження та збереження артефактів.

Лінія обладнана системою управління рухом поїздів по радіоканалу (CBTC) компанії Hitachi Rail, яка забезпечує рівень автоматизації GoA4. Лінія проходить у двотрубних перегонних тонелях на малій глибині.

Крім того, контракт з Hitachi Rail передбачає постачання 33 безпілотних поїздів, 18 з яких розпочали роботу на лінії 1, решта буде поставлена ​​після пуску другої ділянки. Кожен чотиривагонний поїзд завдовжки 51 м вміщує 450 пасажирів. Рухомий склад будується на італійському заводі компанії Реджо-ді-Калабрія.

Продовжується будівництво другої ділянки завдовжки 4,8 км із п'ятьма станціями. Після цього з центру міста можна буде дістатися міжнародного аеропорту Салонік поїздом метро.

Салоніки - друге за величиною місто Греції з населенням понад 300 тис. чоловік (понад 1 млн разом із найближчими передмістями). 

У 2013 році проект був практично покинутий, але у 2015-му Центральна археологічна рада Греції нарешті погодилася отримати культурні цінності та розмістити їх на одній зі станцій.

"Цей проект є дивовижним поєднанням стародавнього та сучасного, поєднуючи археологічну спадщину з інфраструктурою метро", - сказав журналістам у п'ятницю міністр транспорту та інфраструктури Крістос Стайкурас під час екскурсії по метро.

Прокладання тунелів велося через центр портового міста, яке було заселене з давніх часів. У ході робіт було виявлено римську дорогу, давньогрецькі поховання, водопровідні та дренажні системи, мозаїки та написи, а також понад 23 тисячі артефактів, що належать до періоду візантійського та османського панування.

Щоб зберегти давні знахідки, тунелі довелося копати на більшій глибині, ніж планувалося спочатку, що призвело до додаткових витрат та затримок. Найважливіші археологічні знахідки виставлені на загальний огляд нової підземки, включаючи ділянку вимощеної мармуром римської вулиці на центральній станції Venizelou.

comments powered by HyperComments