Для бразильського міста Курітіба почали випуск трисекційних електробусів

Компанія Volvo Buses офіційно розпочала виробництво свого першого 28-метрового трисекційного електробуса з двома зчленуваннями, розрахованого на перевезення до 250 пасажирів. Виготовлення шасі моделі BZRT стартувало на заводі компанії у місті Курітіба, що в Бразилії. Кузов для новинки постачає місцевий виробник Caio.
Цей наддовгий електробус створено спеціально для роботи на лініях швидкісного автобусного сполучення BRT (Bus Rapid Transit). Йдеться про маршрути з виділеними смугами руху, де особливо важливі швидка посадка й висока пропускна здатність. Схему швидкісного автобусного руху за таким принципом запровадили свого часу саме у Курітібі як максимально дешеву альтернативу традиційним системам масових міських перевезень - метро, LRT чи трамваю.
Шасі Volvo BZRT витримує повну масу до 47 тонн. У рух електробус приводять два електродвигуни Volvo EPT802 загальною потужністю 400 кВт. Вони працюють у парі з автоматичною системою керування тяговими електродвигунами Volvo I-Shift, яка має дві швидкості. З чотирьох осей автобуса ведуча — друга.
Живлення забезпечують вісім літієвих батарей NCA, кожна з ємністю 90 кВт·год і вагою 535 кг. Загальна потужність акумуляторів — 720 кВт·год. Їх розмістили під підлогою, щоб зекономити простір у салоні. На повну зарядку потрібно від 2 до 4 годин.
Електробус має підлогу на висоті метра від землі та двері, розміщені під високі посадочні платформи. Завдяки цьому досягається як висока швидкість посадки/висадки пасажирів на зупинках-станціях, так і максимально ефективно використовується простір у салоні.
Volvo Buses також реалізує концепцію «Zero Accident». Усі електробуси оснащені камерами та сенсорами, які усувають сліпі зони навколо машини. Такі системи дозволяють водієві бачити пішоходів та велосипедистів навіть у складних умовах. Додаткову точність управління забезпечує система Volvo Dynamic Steering, що робить кермо максимально чутливим.