У Кельні оновлять парк вагонів швидкісного трамваю

Вторник , 29 июля 2025, 09:15
Парк рухомого складу швидкісного трамваю (Stadtbahn, LRT) німецького Кельна буде оновлено на майже третину за рахунок контракту на постачання 132 нових вагонів, які буде виготовляти швейцарська компанія Stadler.
У Кельні оновлять парк вагонів швидкісного трамваю

Кельнська транспортна компанія (KVB) планує суттєво модернізувати свій парк рухомого складу швидкісного трамваю у найближчі роки та уклала контракт зі швейцарською компанією Stadler на виготовлення 132 високопідлогових вагонів. Вартість замовлення становить майже 700 мільйонів євро. Перші вагони планують доставити у 2029 році.

Нові поїзди розроблені з урахуванням особливостей кельнської мережі легкого рейкового транспорту. Однією з їхніх унікальних особливостей є можливість з’єднувати два поїзди в один суцільний склад за допомогою швидкоз’ємного з’єднання. Замовлення також включає 34 десятиметрових проміжних модулі, які дозволять подовжити поїзди до приблизно 70 метрів. У такому форматі вони зможуть перевозити до 470 пасажирів, значно перевищуючи місткість попередніх серій вагонів і забезпечуючи ефективніше використання інфраструктури.

Нові вагони будуть оснащені за останнім словом техніки. Кабіна водія забезпечує чудову видимість у всіх напрямках, система попередження зіткнень сигналізує про небезпеки, а відеосистема дзеркал усуває мертві зони. Дисплеї в кабіні автоматично адаптуються до зовнішнього освітлення, а монітор відеоспостереження інтегрується безпосередньо в дисплей. Вбудована система підрахунку пасажирів із програмним забезпеченням для аналізу сприяє оперативному плануванню. Гібридні колеса з алюмінієвими ободами зменшують вагу та рівень шуму під час руху.

Нові вагони також мають високий рівень комфорту в салоні. Енергоефективна система кондиціонування забезпечує приємний мікроклімат із високою енергоефективністю. Великі 29-дюймові монітори надають актуальну інформацію для пасажирів, тоді як світлодіодне освітлення гарантує рівномірне та енергоефективне освітлення. Широкі проходи та суцільний пасажирський простір створюють відчуття простору та дозволяють рівномірніше розподіляти пасажирів, що прискорює посадку й висадку та скорочує час очікування на зупинках. У дизайні обидві компанії послідовно зосередилися на сучасній доступності – від вибору матеріалів до колірної гами – щоб забезпечити інклюзивне використання для всіх пасажирів.

Замовлені у Stadler вагони не лише комфортні та енергоефективні, але й розраховані на термін служби понад 30 років. У рамках довготривалого партнерства Stadler забезпечить постачання запасних частин та надаватиме послуги й підтримку – від профілактичного обслуговування до технічних консультацій. Це гарантує, що транспортні засоби залишаться надійними, безпечними та ефективними в експлуатації протягом тривалого часу.

Перші десять поїздів і п’ять з’єднувальних модулів планують доставити в 2029 році для передсерійної експлуатації. Серійна поставка розпочнеться в середині 2030 року і триватиме до кінця 2032 року. Нові вагони поступово замінять існуючі поїзди серій 2200/2300 та 5100 і будуть використовуватися на лініях 4, 13 та 18, починаючи з 2029 року.

comments powered by HyperComments