ОДЕСА: трисекційні трамваї знову йдуть на житловий масив Котовського (ВІДЕО)

Олександр Вельможко  |  Суббота , 13 июля 2024, 19:15
Нещодавно в Одесі запустили, так би мовити, новий трамвайний маршрут №1К - від вул. Паустовського до Пересипського мосту. На ньому поки що працює всього один трамвай, але новий, трисекційний низькопідлоговий "Татра-Південь".
ОДЕСА: трисекційні трамваї знову йдуть на житловий масив Котовського (ВІДЕО)

Ще з весни 2023 року трисекційні трамваї не курсують з пасажирами узвозом Маринеска - через проблеми зі зсувом грунту, що почалися через недбалість забудовника сусідньої території колишнього судноремонтного заводу. Тому поки що, вже більше року, маршрут №7 "Північ - Південь" та взагалі весь напрямок до житлового масиву Котовського обслуговують лише одиночні вагони, що йдуть перевантаженими та переповненими.

До того ж, внаслідок руйнувань енергомережі у травні були введені обмеження, ліміти, на споживання електроенергії, через що у міському електротранспорті Одеси зменшили кількість рухомого складу на маршрутах, в тому числі тимчасово зняли з експлуатації всі трисекційні трамваї.

Але на початку липня ситуація з енергозабезпеченням електротранспорту дещо покращилася - і вдалося відновити рух декількох трисекційних трамваїв. Так, на маршрути №5 і №17 повернулися трамваї "Одіссей-Макс" одеського місцевого виробництва.

А для напрямку до житлового масиву Котовського міська влада запровадила тимчасовий маршрут 1К, який курсує від Пересипського мосту (кінцева станція "Чорноморського Козацтва") до вул. Паустовського - і фактично повністю дублює стару трасу маршруту №7 до його подовження. 

Поки на маршруті працює всього один вагон з двох наявних у місті цієї моделі. Це забезпечує інтервал руху приблизно раз на 2 години. Розклад поки що відсутній, також маршрут не відображається у системі онлайн-навігації - у додатку Transpod та інших. Відповідно, на цьому маршруті не вдалося оплатити проїзд через "Приват24", але люб'язна кондукторка залюбки всього за 8 гривень дасть вам звичайний паперовий квиток. Також працює оплата онлайн через той же додаток Transpod.

До кінця липня 2024 р. анонсована доставка до Одеси ще 6 трамваїв цієї моделі. Тоді у місті буде вже 8 вагонів з 13 замовлених. І за рахунок цього навіть на такому тимчасовому маршруті 1К можна буде забезпечити прийнятні графіки руху з інтервалами приблизно у 15 хвилин, що дуже суттєво розвантажить "довгий" 7-й маршрут до того моменту, як відремонтують знову трамвайні колії на узвозі Маринеска.

На цьому маршруті на даний момент курсує всього один вагон - новий трамвай моделі К1Т306 українського виробництва "Татра-Південь". Це трисекційний повністю низькопідлоговий трамвай, який має в салоні - 71 сидяче місце. Більшість з них - на низькій підлозі, без жодних сходинок. У першій секції 20 місць, у другій 16, у третій 35. Є два накопичувальні майданчики, а також простір для стоячих пасажирів у вузлах зчленування. Загальна місткість трамваю - 250 чи навіть 300 пасажирів. 

В салоні працює кондиціонер - тому їхати дуже комфортно.

Під час руху по роздовбаним коліям по вулиці Чорноморського Козацтва, по Миколаївській дорозі та проспекту Добровольського вагон йде досить плавно, але місцями рипить та хитається. 

На деяких найбільш важливих зупинках вже облаштували нові подовжені посадочні платформи. На них зручно заїхати з дитячим чи інвалідним візком з тротуару. Але висота платформ на кілька сантиметрів нижче рівня підлоги трамваю - за рахунок цього при відкиданні пандуса він майже рівний, але при заїзді без пандуса може бути не дуже зручно.

Пасажири, в основному, висловлюють задоволення від поїздки в такому трамваї - новому, сучасному, зручному і кондиціонованому.

 

comments powered by HyperComments