Олександр Вельможко

16:16 Собственный материал
Аналізуємо роботу всієї системи міського транспорту Львова: мережу маршрутів, організаційну структуру, кількість і якість рухомого складу, інклюзивність, систему оплати та загальну зручність для пасажирів.
11:01 Собственный материал
За участю мера Одеси Геннадія Труханова в Одесі відкрили чергову станцію метро "Привоз", яка дає можливість одеситам зручно "зробити базар" навіть не виходячи з "підземки".
15:45 Собственный материал
Аналізуємо систему міського громадського транспорту у Києві - організаційну структуру, маршрутну мережу, рухомий склад, інклюзивність, оплата проїзду та перспективи розвитку.
19:15 Собственный материал
Нещодавно в Одесі запустили, так би мовити, новий трамвайний маршрут №1К - від вул. Паустовського до Пересипського мосту. На ньому поки що працює всього один трамвай, але новий, трисекційний низькопідлоговий "Татра-Південь".
14:04 Собственный материал
Аналізуємо громадський транспорт Луцька, який представлений тролейбусами, автобусами і маршрутками. Як організовані перевезення, як влаштована мережа маршрутів, який курсує рухомий склад електротранспорту і автобусів, як оплачувати проїзд.
16:16 Собственный материал
Аналізуємо роботу громадського транспорту Одеси у 2024 році. Які є види транспорту, як організована маршрутна мережа, наскільки зручно користуватися рухомим складом, як оплачувати проїзд - відповідаємо на ці та багато інших питань.
17:50
20 квітня Гайворонська вузькоколійка, що організаційно відноситься до Одеської залізниці як регіонального філіалу "Укрзалізниці", провела незвичний ретро-тур.
17:51 Собственный материал
Вже минулий 2023 рік став для системи транспорту Одеси досить складним роком. Передусім - через війну та її наслідки. Давайте трохи проаналізуємо - що відбувалося у 2023 році.
15:35 Собственный материал
27 грудня в Одесі презентовали новий трисекційний трамвай "Татра-Юг К1Т306", який минулими вихідними випробували на вулицях міста та кілька днів тому привезли до депо і зібрали.
18:11 Собственный материал
Зараз ми побачимо найбільшу українську вузькоколійку, яка тягнеться на понад 130 кілометрів від Рудниці до Голованівська та проїдемося під старим паровозом на її ділянці від Бершаді до Хащуватого через Гайворон. І дізнаємося трохи про її історію, яка починалася зі старих паровозів, та проаналізуємо її майбутнє, яке можливе лише завдяки старим паровозам.