В Одесі через конкурс перерозподілили деякі маршрути автобусів
Напередодні, 30 квітня, в Одесі відбувся конкурс з вибору перевізників на декілька пакетів міських автобусних маршрутів. Конкурс проводився як для вибору перевізників на ті маршрути, де кілька місяців тому було достроково розірвано договори з перевізниками, а також для тих маршрутів, де завершився термін дії поточних угод про обслуговування маршрутів.
Цікаво, що міський департамент транспорту в черговий раз не висунув вимогу для перевізників забезпечити дійсно якісний рухомий склад - тобто, автобуси великої місткості, бажано - з низькою підлогою, пристосовані для маломобільних категорій пасажирів.
Натомість, умови конкурсу зберігалися фактично старими - тобто, такими, що не заперечують продовження масового використання автобусів малої місткості та з високою підлогою, тобто "маршруток". Єдина важлива вимога - автобуси повинні бути не старші 2000 року випуску. Тобто, допускається експлуатація на міських маршрутах автобусів віком до 24 років при їх нормативному терміні служби до 10 років до списання.
На кожен пакет маршрутів було лише по одному претенденту, які, відповідно, й стали переможцями конкурсу.
Компанія "Віраж" подала заявку на продовження обслуговування (на п’ять років) таких маршрутів як №146, 175, 185, 203 й 232а - і отримала їх і надалі.
На пакет маршрутів №145, 233, 191, 237, 6а, 16е, 149 та 288 замість "виведеного" з ринку перевізника компанії "Старс Транс", яку вважали підконтрольною колишньому "транспортному" віце-меру Дмитру Жеману, "зайшли" дві компанії - "Аліта Автотранс" та "Ніка".
Третій пакет маршрутів - №263л, 30а, 215, 124, 197а, 100а, 155 та 210 фактично залишився "за бортом". Ці маршрути зараз фактично не працюють, не знайшлося і приватних перевізників, які б бажали обслуговувати ці маршрути.