"Укрзалізниця" починає змінювати сервіс для пасажирів у вагонах

Вторник , 6 сентября 2022, 13:41
"Укрзалізниця" запустила пілотний проект покращеного сервісу гігієни у пасажирських потягах.
"Укрзалізниця" починає змінювати сервіс для пасажирів у вагонах

На даний момент оновлений сервіс доступний у потягах №75/76 "Київ - Кривий Ріг" та у вагонах "Потяга до Перемоги", який до 13 вересня працює за розкладом №31/32 "Запоріжжя - Львів".

Керівництво "Укрзалізниці" наголошує, що оновлені гігієнічні сервіси у пасажирських потягах такі ж самі, які пропонують для європейських політиків та дипломатів. Та намагаються запровадити їх і на звичайних пасажирських потягах. 

Ось що пропонують пасажирам залізничники:

  • мийні засоби нового покоління для внутрішнього миття вагонів — ці вагони мають виглядати зразково;
  • замість кускового мила для рук тестуємо якісну піну в зручних автоматичних дозаторах;
  • встановили більш зручні тримачі для туалетного паперу та замінили сам папір;
  • забезпечили вбиральні одноразовими накладками на унітази;
  • додають дозатори паперових рушників.

Також в рамках пілоту ми запропонуємо пасажирам скористатися гігієнічними наборами з одноразовими капцями, вологими та сухими серветками, зубною щіткою та пастою, гребінцем для волосся. Все це пасажири плацкартних та купейних вагонів зможуть придбати у провідника, а для пасажирів вагонів люкс (СВ) цей набір буде включено до вартості квитка.

На відео: дайджест новин залізниці за серпень 2022 р.

comments powered by HyperComments