Залізницю в Молдові реконструює казахстанська компанія
Залізниця Молдови (Calea Ferată din Moldova - CFM) розпочала реалізацію проекту модернізації лінії залізничної лінії Бендери - Бассарабяска - Етулія Джурджулешти довжиною 233 км, про який ми писали раніше. Церемонія початку робіт відбулася 18 травня.
Дві ділянки цієї залізниці проходить транзитом через територію України в Одеській області – через Болград із однойменною станцією та через Рені з однойменним морським портом на Дунаї. Від станції Етулія ця гілка йде далі вже по території Одеської області до порту Рені, а потім продовжується через молдавську станцію і порт Джурджулешти і далі до румунського Галаца. На фото - вантажний тепловоз залізниць Молдови на станції Рені в Одеській області.
На станції Басарабяска до цієї лінії примикає розібрана 1997 року гілка від станції Березине на Одещині. відновлення якої є найдешевшим на даний момент варіантом з'єднання українського порту Рені з рештою залізниці України.
Проект вартістю 107,5 млн євро реалізується за підтримки Європейського інвестиційного банку та Європейського банку реконструкції та розвитку, які надали кредити у розмірі відповідно 30 млн та 23,5 млн євро.
Завершення робіт призведе до зняття обмежень за масою та швидкістю руху поїздів та сприятиме підвищенню рівня безпеки, скороченню термінів доставки вантажів та створенню оптимальних умов для ефективної експлуатації залізничної ділянки.
При цьому швидкість пасажирських поїздів зросте до 120 км/год, вантажних – до 90 км/год.
Виконавцем робіт за підсумками конкурсу обрано ТОВ "Теміржол жендеу", що входить до складу групи компаній "Қамқор Менеджмент" з Казахстану.
На відео - аналіз проблем та перспектив залізниць на півдні Одеської області, де вони з'єднуються з залізницями Молдови.