У Варшаві відкрили найдовшу з часів Другої світової нову лінію трамваю
29 жовтня перший трамвай з пасажирами прибув до району Віланув. Було відкрито найдовша нова ділянка трамвайної мережі Варшави за кілька десятиліть. Маршрут, що сполучає Вілянув із центром, Жолібожем, Бєлянами та Охотою, створено також завдяки коштам Європейського Союзу.
Нещодавно запущена ділянка трамвайного маршруту по Belwederska, Sobieskiego та al. Rzeczypospolitej - від перехрестя з Spacerowa до Miasteczko Wilanów - має довжину 6,5 км. По дорозі трамвай зупиняється на 12 нових зупинках.
Це найдовша трамвайна ділянка, запущена у Варшаві з 1950-х років, і одна з найдовших залізничних ліній, побудованих за останні десятиліття (центральна ділянка другої лінії метро становила приблизно 6,5 км, а найстаріша ділянка лінії М1 – приблизно 11 км). км). Також це одна з найдовших ділянок трамвайних маршрутів країни.
На цю лінію запущено нові маршрути №14 і №16. №14 йде з Вілянова до Технічного університету та Охоти, маршрут №16, йде до Marszałkowska, а потім до окружного перехрестя Radosława та петлі Piaski (половина курсує за скороченим маршрутом до Muranowska). Трамваї на лінії 14 у години пік ходять кожні 8 хвилин, а на лінії 16 – кожні 4 хвилини.
Загалом, з Вілянова є 22-23 відправлення на годину.
У Варшаві щодня на коліях курсує рекордна кількість трамваїв: за планом 456 поїздів (наразі у вересні було 427 поїздів). Парк трамваїв налічує 764 пасажирські вагони, серед яких 759 справних. Серед них - 430 багатосекційних низькопідлогових сучасного типу, інші - одиночні високопідлогові Konstal.
Також у Варшаві відкрито нове трамвайне депо - №5 під назвою Annopol.