Компанія Siemens починає виготовлення електровозів з додатковими тяговими акумуляторами

Четверг , 6 февраля 2025, 10:13
Нові електровози серії Vectron від Siemens можуть бути оснащеними тяговими акумуляторами для руху з поїздами на неелектрифікованих ділянках, хоча і на відносно невеликі відстані.
Компанія Siemens починає виготовлення електровозів з додатковими тяговими акумуляторами

Компанія Siemens Mobility поставить перші два електровози Vectron із тяговими акумуляторами останньої милі швейцарській компанії Widmer Rail Services, яка надає послуги тяги у сфері вантажних перевезень та здачі локомотивів в оренду. Замовлення оформлено на JeMyn - дочірнє підприємство компанії Widmer Rail Services.

Наявність тягових акумуляторів дозволить електровозам забезпечити тягу поїздів на коротких неелектрифікованих ділянках та виконувати маневрові пересування коліями на станціях чи в локомотивних депо без контактної мережі.

На електровозах встановлять високовольтні модулі літій-іонних акумуляторів з інтелектуальною системою керування процесами заряду та розряду батарей. Підзаряджання акумуляторів здійснюватиметься під час руху локомотива під контактною мережею. Комплект цього обладнання розроблено в рамках програми Zukunft Schienengüterverkehr ("Майбутнє вантажних залізничних перевезень"), яку фінансує уряд Німеччини.

Застосування тягових акумуляторів усуне викиди вуглекислого газу під час руху локомотива неелектрифікованими шляхами. Раніше для реалізації функції останньої милі в електровозах компанії Siemens та інших виробників застосовувалися компактні дизельні силові установки малої потужності.

comments powered by HyperComments