Для Варшави придбають 160 нових трамваїв

Среда , 12 февраля 2025, 17:01
У столиці Польщі закуповують велику партію нових трамваїв - відразу 160 одиниць.
Для Варшави придбають 160 нових трамваїв

Муніципальний перевізник Варшави компанія Польщі Tramwaje Warszawskie оголосив тендер на постачання до 160 нових трамваїв, маючи намір збільшити частку низькопідлогового рухомого складу у своєму парку та підвищити рівень комфорту для пасажирів.

Рамкова угода охопить 64 трамваї з однією кабіною керування та 96 одиниць - із двома, тверде замовлення включатиме не менше 20 вагонів першого типу.

Трамваї з однією кабіною управління повинні вміщувати загалом від 230 до 288 пасажирів і мати 56 місць для сидіння, у вагонах з двома кабінами повинні мати загальну місткість від 235 до 295 осіб, сидячи - 42 пасажири.

Вагони будуть обладнані сидіннями з оббивкою з екошкіри, USB-розетками для підзарядки мобільних пристроїв, сучасними системами кондиціювання та опалення. Вагон повинен бути оснащений накопичувачем енергії, а також системою запобігання зіткненням та наїздам на перешкоди та пристроєм контролю пильності.

Переважний варіант - повністю низькопідлоговий трамвай довжиною до 33 м, проте оператор допускає нахил рівня підлоги над крайніми візками до 590 мм (з наявністю висувної сходинки), над середніми - до 520 мм.

рамваї з двома кабінами керування повинні бути оснащені п'ятьма двостулковими дверима шириною не менше ніж 1300 мм з кожного боку трамвая. У трамваях з однією кабіною допускається влаштування додаткових одностулкових дверей шириною не менше 650 мм.

Для порівняння, у поставлених до Варшави до 2023 року південнокорейською компанією Hyundai Rotem трамваях Warsolino із двома кабінами - 31 місце для сидіння, з однією - 42 місця.

У даний час столицю Польщі обслуговує мережа з 22 ліній трамваю загальною довжиною 324,8 км. Їх обслуговує 764 вагони. З них 334 відносяться до морально застарілих високопідлогових одиночних вагонів. Інші 430 - сучасні багатосекційні повністю або частково низькопідлові трамваї.

comments powered by HyperComments