У Мілані починають працювати нові трамваї Stadler

74 нових трамвая Stadler TRAMLINK починають перевозити пасажирів у Мілані. На даний момент місто отримало 15 вагонів із всієї замовленої партії. Напередодні перший трамвай з номером 7701 презентували у депо Мессіна.
Упродовж двох наступних років вони замінять частину старих вагонів.
Цьому передувало тривале, за деякими даними, трирічне очікування схвалення італійським бюро транспортної безпеки ANSFISA. Перші вагони TRAMLINK для Мілану були збудовані ще 2022 року.
Це трисекційні повністю низькопідлогові трамваї довжиною 25 м, які мають дві кабіни керування та по три двері з кожного борту, 77 сидячих місць та загальну місткість у понад 200 пасажирів. Інноваційні поворотні візки дозволяють трамваям плавно рухатися в дуже вузьких радіусах, характерних для центру Мілана, також це значно знижує шум. Вагони мають все необхідне обладнання для пасажирів з обмеженими можливостями, інформаційні системи та USB-порти для зарядки гаджетів.
Трамвайна мережа Мілану найбільша в Італії, має 17 маршрутів на лініях загальною довжиною близько 170 км.
У місті є 461 трамвай, включаючи 15 нових Stadler TRAMLINK, з яких 365 задіяні у перевезеннях. З них 116 - це п'ятисекційні низькопідлогові трамваї AnsaldoBreda Sirio 2002-2009 рр. виробництва. Також є 21 низькопідлоговий трамвай Bombardier Eurotram 2000-2022 рр. виробництва. Інші трамваї високопідлогові, серед яких найновіші - майже 100 трисекційних вагонів виробництва 1970-х. Найстаріші - одиночні вагони класу Peter Witt, вироблені у 1920-1930-х рр. і з того часу системно відремонтовані та модернізовані.