Надлишкової залізничної інфраструктури не буває

Також низка поїздів львівського напрямку була перенаправлена іншими маршрутами (в обхід Хмельницького і Тернополя).
Зверну увагу - насправді обхідна залізниця між Хмельницьким і Тернополем є. І навіть не одна, а дві!
Південний варіант: це залізниця через станції Гречани - Ярмолинці - Гусятин - Копичинці. На ділянці Гречани - Гусятин іще на початку 2010-х років ходили пасажирські поїзди. На ділянці Гусятин - Тернопіль було приміське пасажирське сполучення.
Північний варіант об'їзду аварійної ділянки: Хмельницький - Гречани - Старокостянтинів - Шепетівка - Ланівці - Тернопіль... На ділянці Тернопіль - Ланівці - Шепетівка до 2011 року курсував місцевий пасажирський поїзд Івано-Франківськ - Шепетівка, зараз тут курсують приміські поїзди Тернопіль-Ланівці та Ланівці - Шепетівка. На ділянці Хмельницький - Шепетівка курсує щоденний приміський дизель-поїзд № 6371/6372 Хмельницький - Шепетівка.
Але у 2017 - 2020 рр. був такий керівник "Укрзалізниці" - пан Євген Кравцов, який дуже часто заявляв, що в Україні забагато залізничної інфраструктури, значна частина залізниць - це "надлишкова інфрастура", яка приносить збитки...
Ось такі аварії, як біля станції Максимівка, показують - надлишкової залізничної інфраструктури не буває. При наявності об'їзних шляхів, пасажирські поїзди локомотивної тяги можна пустити під тепловозами в обхід, нехай із меншою швидкістю, але максимально близько до основного маршруту.
Отож - "надлишкової залізничної інфраструктури" не буває. Бувають бовдури, які не вміють правильно організувати логістику вантажів, не хочуть розвивати малодієві гілки і станції. Маємо відповідний результат.
Не буду тут пояснювати, як важливо мати дублюючі залізничні гілки у воєнний стан. Думаю, це розуміє кожна людина, яка вміє мислити логічно.
Потрібно ставити питання не тільки "хто розмінував Чонгар?", але й "хто занедбав залізничні гілки і станції", оголосивши їх "малодієвими", адже розвинута залізнична інфраструктура - це теж складова перемоги у війні.
Ну і наприкінці - трохи історії. У середині 1980-х років в районі станції Борщовичі перегону Красне - Львів сталася значна залізнична аварія. За рахунок перенаправлення поїздів за маршрутами Здолбунів - Луцьк - Львів та Тернопіль - Потутори - Ходорів - Львів вдалося уникнути колапсу пасажирського сполучення.
Оскільки світлин із аварії вантажного поїзда біля Максимівки немає, перше прикріплене фото умовне. Коли знайшов справжні фото із місця аварії у Олег Васильєв, то додав їх теж.
UPD: Буквально кілька хвилин тому з'явилася схема, як "Укразлізниця" організувала об'їзд перегону Підволочиськ - Тернопіль, де сталася аварія вантажного поїзда (світлина 2). Навіть не хочеться це коментувати...
Зауважу - такий об'їзд може говорити тільки про одну обставину - "Укрзалізниця" відчуває гострий брак локомотивів, і , в першу чергу - тепловозів.
Тут варто згадати іще про ту обставину, хто у 2018 - 2019 рр. блокував запровадження на "Укрзалізниці" приватної локомотивної тяги, вхід на ринок приватних компаній із власними тепловозами, які могли б "оживити" "малодіяльні" перегони? Нагадаю, що попередній Президент України Петро Порошенко неодноразово піднімав питання запровадження на "Укрзалізниці" приватної локомотивної тяги... Правда така, що прокремлівські "кроти" і "щурі" працювали не тільки за часів Зеленського. І про це потрібно вголос говорити!