Антон Лягушкін

13:50
Перед тим, як робити Михайла Саакашвілі новим "месією", поцікавтеся спочатку долею залізниць та міського транспорту в Грузії... Якщо хочете такого повороту подій в Україні - і далі "лайкайте" цього популіста, який, чомусь, вирішив створювати собі "тепле" місце у владі в Україні, а не бути в статусі опозиціонера у рідній Грузії... Врешті-решт, як би не критикували Юлія Тимошенко, вона ж не втекла з України, а відсиділа за часів Януковича... А тепер кілька слів про "транспортні художества" видатного Міхаела Ніколозовича...
18:59
Мало кому відомо, що маленький Калуш на Прикарпатті є батьківщиною модернізованих трамваїв, які зараз їздять не лише у містах України, але і у Чехії.
18:30
Урбаністи дуже люблять писати пости у ФБ та ЖЖ пр громадський транспорт у Європі. Сьогодні я теж торкнуся теми громадського транспорту в містах Євросоюзу. Але дещо під іншим кутом. Я розкажу про міста ЄС, громадський електротранспорт у яких зник уже після вступу в ЄС.
19:19
Нещодавно отримав "музейні" фотки Правобережного швидкісного трамвая Києва, датовані роком мого народження - 1979. Вирішив порівняти ці фотографії із світлинами львівської "будови ХХІ століття" - трамвайної лінії на Сихів.
18:08 Собственный материал
Багато написано про історію міського електротранспорту: книжки, статті, сайти про розвиток трамвая і тролейбуса в окремих містах та історію заводів-виробників рухомого складу. Але така важлива складова міського електротранспорту, як його електропостачання залишається малодослідженою. В цій статті ми спробуємо ліквідувати цей пробіл.
15:20 Собственный материал
Тема трамвайної історії є достатньо популярною темою досліджень як професійних істориків, так і ентузіастів – любителів електротранспорту. Але основна маса матеріалів присвячена власне розвитку трамвайних господарств і меншою мірою – історії моделей рухомого складу та виробників. Робіт із окремих галузей трамвайної інфраструктури – колійного, енергетичного господарства, служби диспетчеризації дуже мало.