Антон Лягушкін
12:19
Сьогодні поговоримо із Вами про пільги на проїзд в громадському транспорті (безкоштовний проїзд). В реальності ці пільги дуже несправедливі, адже в реальності особи із інвалідністю із найбільш важкими розладами здоров’я чи фізичними обмеженням не можуть ними скористуватися.
14:43
Вчора в день Укрзалізниця повідомила про схід із колій вантажних вагонів в районі станції Максимівка перегону Тернопіль - Підволочиськ на Тернопільщині. В результаті цієї аварії затримується рух цілої низки пасажирських поїздів львівського напрямку. Повідомлялося про затримку щонайменше 11 пасажирських поїздів, які рухалися в напрямку зі Львова та 12 пасажирських поїздів в напрямку на Львів.
15:34
Одна із найбільших проблем, яка стала наслідком "гарячої" фази російсько-української війни, яка точиться із 2014 року - це блокада українських морських портів, і, як наслідок, неможливість вивести із України значну частину аграрної та металургійної продукції. "Західні залізничні ворота України" виявилися неготовими до різкого зростання вантажо- і пасажиропотоків, а ціла низка транскордонних залізниць виявилася у занедбаному і непрацездатному стані.
14:04
15 лютого 2022 року в приміщенні Львівської обласної державної адміністрації відбулося підписання Меморандуму по співпрацю та взаємодію між власне ЛОДА, регіональною філією «Львівська залізниця» та Рава-Руською міськрадою про відновлення залізниці євроколії на ділянці Держкордон (Гребенне) – Рава-Руська. Відновлення ділянки євроколії Рава-Руська – Гребенне дасть можливість відновити курсування швидких поїздів між Рава-Руською і Варшавою.
17:57
50 років тому, 10 січня 1972-го, на перехресті вулиць Першого Травня (нині – Городоцька) та Шевченка сталася найбільша і найкривавіша в історії львівського трамвая аварія – трамвайний поїзд із вагонів «Gotha» на великій швидкості зійшов із рейок на стрілці та влетів у зупинку-острівець, на якій пасажири очікували електротранспорт. За різними версіями, загинуло від 13 до 26 осіб. Саме цей вагон колись працював у Одесі. Радянська влада намагалася замовчати катастрофу та її масштаби.
14:55
Вочевидь першою масштабною залізничною катастрофою в Україні стала залізнична катастрофа зранку 4 березня 1868 року, яка сталася на перегоні Чернівці – Снятин між сучасними станціями Чернівці і Чернівці-Північна, коли під час проїзду поїзда стався обвал мосту через річку Прут.
14:14
Залізнична аварія між станціями Букачівці та Журавно сталася на колишній Львівсько-Чернівецькій залізниці, яку було зведено в дуже короткі навіть по теперішнім часам термінам – 267-кілометрову залізницю збудували за 18 місяців, перший потяг в Чернівці прибув 1 вересня 1866 року. Залізницю будували не тільки дуже швидко, але й з полегшеними технічними умовами, отож перша залізнична аварія на цій лінії сталася у 1868 році – під поїздом завалився міст системи Шліфкорна.
13:15
Стараемся разобраться, почему белорусы активно «теснят» украинских производителей автобусов, а также ответить на традиционные вопросы: «Кто виноват ?» и «Что делать?»
10:29
Столица Украины стала шестым городом из нынешних областных центров, где появилась железная дорога – первым был Львов, вторым Одесса, третьим и четвертым – Ивано-Франковск и Черновцы, пятым – Елисаветград (Кропивницкий)
11:11
В Украине в самом начале ХХ столетия появилась достаточно разветвленная сеть узкоколейных железных дорог длиной более полутысячи километров. Часть из них сохранилась до наших дней и действует в составе Одесской железной дороги.