Олег Васильєв

16:09 Собственный материал
У найближчий рік мешканці Троєщини у Києві не матимуть трамвайного сполучення зі станцією метро Чернігівська.
17:11 Собственный материал
За два роки в Україні можуть запровадити електронну систему обліку і контролю проїзду пільговиків у громадському транспорті.
12:10 Собственный материал
На початку листопада українські урядовці оголосили про наміри запровадити безкоштовні поїздки залізницею. Влада заявила про підготовку, так званого, "зимового пакету" підтримки українців. Серед іншого у ньому передбачено можливість безкоштовних поїздок залізницею. Цю тему активно обговорювали у ЗМІ та соцмережах, особливо багато запитань стосувалися фінансування. Наразі відомі лише окремі деталі ініціативи УЗ-3000.
16:24 Собственный материал
1-2 листопада у Гайвороні відбувся фестиваль "Гай Гуде 2025".
16:30 Собственный материал
Цими днями Фейсбук та інші соцмережі кипіли від обговорення безкоштовних поїздок українською залізницею. Дискусія охопила не лише людей з транспортним досвідом, але й долучилися політики. Градус напруги зріс так високо, що здавалося - Фейсбук лусне.
16:18 Собственный материал
22 кілометри нової залізниці будували цілий рік, а кошторис проєкту склав 1,3 млрд грн. Наразі до Ужгорода курсує одна пара міжнародних поїздів на добу. У перспективі кількість маршрутів може збільшитися. Проте розвиток перевезень залежить від наявності рухомого складу євростандарту.
16:37 Собственный материал
Цими днями зустрівся з Oleg Zabludovskyi, який очолює напрямок вузькоколійних залізниць та ретро-техніки "Укрзалізниці". Говорили про малу залізницю Поділля, яка за останні 5 років здобула ще більшої популярності і навіть потрапила до Реєстру рекордів України. 
10:27 Собственный материал
Мені надіслали підписники кілька відеороликів з Тік Тока та інших соцмереж із виступами різних осіб зі скаргами на відсутність квитків на поїзди. Особливо акцентується увага на перекупниках, ніби, вони основна проблема. 
09:14 Собственный материал
Мінімальна вартість поїздки становитиме - 20 грн.
14:41 Собственный материал
Минулого року київське метро било на сполох через нестачу машиністів поїздів. Проблеми з кадрами у підземці існували завжди, але криза поглибилася через мобілізацію до ЗСУ. Тоді метрополітен вирішив акцентувати увагу на темі залучення жінок у цю професію. Пам’ятаю початок хвилі обговорень та подальші скандали, коли учасниці відбору до навчання скаржилися на зневажливі співбесіди.