Обирайте при придбанні квитків вагони з кондиціонуванням та подорожуйте з комфортом
Компанія звертає увагу, що гарантовано забезпечені функціональною системою кондиціонування майже 400 вагонів: насамперед такі вагони стоять у складі поіздів №92/91 Львів — Київ, №106/105 Одеса — Київ, №63/64 Харків — Львів, №12/11 Львів — Одеса, №29/30 Київ — Ужгород, №15/16 Харків — Ясіня, №17/18 Харків — Ужгород та низки інших фірмових поїздів.
Разом з цим близько 650 вагонів теж мають кондиціонери, але застарілої модифікації, тому можуть працювати з перебоями, пише УЗ. Далі компанія пояснює, що за максимальних температур повітря охолодження в цьому вагоні може бути слабким, тому вже на етапі покупки такі вагони маркуються знаком, що кондиціювання відсутнє.
Для загального розуміння ситуації нагадаю, що у лютому та квітні 2024 року Пасажирська компанія УЗ заздалегідь купила засоби для забезпечення роботи кондиціонерів. Так, було придбано оливи компресорні фреонові на 1 млн 116 тис грн та фреон трьох марок на 3 млн 942 тис грн.
Останнім часом скарги на погані умови проїзду пишуть організатори групових турів для дітей. Проблема стосується відсутності кондиціонерів, або поганого технічного стану вагонів.
Ольга Поліщук розповіла про подорож поїздом №358, яким вона та група дітей їхали зі станції Яремче. Кондиціонер у вагоні не працював. «17 годин в дорозі - діти мочили рушники та обтирались ними, обливалися водою. У провідника не було звичайної води на продаж - тільки газована, яку не всі пʼють.
Анна Антоненко у коментарях до публікацій на сторінці УЗ написала про поїзд №81 Ужгород – Київ. За її словами 1 липня у вагоні №7 їхала група дітей. Під час рейсу один туалет не працював. Також у тамбурі було відкрито технічне обладнання, що розміщується під дахом, а також висів шматок дротів.
Кожного літа одній й ті самі нарікання пасажирів на задуху у вагонах. Укрзалізниця у свою чергу коментуючи скарги обіцяє розібратися з кожним випадком і вжити відповідних заходів. Проте історія повторюється і складається враження, що ніхто не збирається вирішувати технічні проблеми з вагонами. Мова навіть не йде про капітальний ремонт, головне, щоб функціонували системи вентиляції не кажучи про кондиціонери.
Більше про цю тему у відео, посилання у коментарях.