Одеські трамваї №5 і №28 повернуться на звичні маршрути з 21 жовтня

Пятница , 20 октября 2023, 13:13
Ремонт трамвайних колій в Одесі біля "Привозу" завершується. Трамваї №5 та №28, які були тимчасово скасовані, або курсували за зміненими трасами, повертаються на своїї звичні маршрути вже 21 жовтня.
Одеські трамваї №5 і №28 повернуться на звичні маршрути з 21 жовтня

Роботи з ремонту трамвайних колій на перехресті вулиць Пантелеймонівської та Старопортофранківської вийшли на фінішну пряму. Нові колії вже повністю змонтовані. Вранці 20 жовтня співробітники КП "Одесміськелектротранс" завершували зварювання стиків, підсипку щебню та підготовку колії до тестових рейсів трамваїв.

Вже завтра, 21 жовтня, маршрути трамваїв №5 та №28, які курсують через це перехрестя, повертаються на свої звичні маршрути - №5 від Аркадії до Автовокзалу та №28 від парку Шевченка до вул. Пастера.

При цьому маршрут №5 вже з 30 вересня курсував за зміненою трасою від Аркадії до Олексіївської площі - по завершеній у першу чергу ділянці нових колій. А маршрут №28 взагалі не курсував з початку вересня. Маршрут №5 також не курсував майже весь вересень 2023 р.

Під час ремонту і заміни колій на перехресті вулиць Старопортофранківської та Пантелеймонівської у серпні було виконано заміну колій та стрілочних переводів по Старопортофранківській з боку Новощіпного Ряду. Потім у вересні було тимчасово припинено роботу трамваїв №5, №28 і №17, які частково замінені автобусами. Потім, у вересні, вже змонтовані нові колії у напрямку повороту з Пантелеймонівської на Старопортофранківську у бік Новощіпного Ряду. Це відкрило можливість для часткового запуску трамваїв. 

Ремонт перехрестя Старопортофранківської та Пантелеймонівської планувався ще з 2020 року, коли він коштував 2,1 мільйона гривень. Влітку 2021 р. на основі тендерної документації це коштувало майже 4 мільйони гривень.

Капітальний ремонт включає: демонтаж рейок, стрілочних переводів та глухих пересічень з установкою стандартних стрілок. Будівництво заплановано в одну чергу.

Згідно з тендерною документацією, підрядник повинен буде розібрати 230 метрів старих трамвайних колій, у тому числі три глухі перетини.  А потім укласти 150 метрів нових колій – 79 метрів прямих колій та 71 метр у кривих, 6 комплексів стрілок – зі стрілочними переказами, хрестовинами та ділянками прямих та кривих трамвайних колій по 6-7 метрів, 3 нових глухих перетинів.  Сумарно це дасть самі 230 метрів.

Робочим проєктом передбачено заходи щодо забезпечення вимог стосовно маломобільних груп населення.

 

comments powered by HyperComments