У Дніпрі повернулися до добудови метро
Дніпровський метрополітен проведе ринкові консультації з потенційними підрядниками для добудови 4 км ліній підземки із 3 станціями. Відповідна інформація з’явилася на сайті Європейського банку реконструкції та розвитку.
На фото - центральна зала станції недобудовної "Театральна", вид на майбутній ескалаторний тунель та перегонні тунелі в бік "Вокзальної".
Як зазначили в ЄБРР, у 2012 році Уряд України отримав кредитне фінансування від Європейського банку реконструкції та розвитку на проект продовження лінії метрополітену. Оригінальний контракт на виконання робіт було припинено, і КП "Дніпровський метрополітен" має намір провести новий тендер на проектно-будівельні роботи для завершення контракту. Тому ЄБРР розглядає можливість розширення фінансування проекту.
"У співпраці з ЄБРР Дніпровський метрополітен проведе ринкові консультації з потенційними підрядниками для розробки оптимальної стратегії закупівлі. Банк організовує та проводить захід. Основна мета заходу - перевірити ризик-апетит ринку в контексті поточної ситуації в Україні та дати можливість компаніям, потенційно зацікавленим в участі в новому тендері, надати відгук і висловити свої побоювання", - йдеться в повідомленні.
Заявки щодо зацікавленості участі в проєкті підрядники мають подати не пізніше 21 червня 2024 року.
У 2016 році турецька компанія Limak перемогла у міжнародному тендері на будівництво метро в Дніпрі. Кредит на будівництво в розмірі 304 млн євро надав ЄБРР. В рамках проєкту в дніпровському метрополітені мали збудувати три нові станції в центральній частині міста: "Центральна", "Театральна" і "Музейна". Закінчити всі роботи планували наприкінці 2021 року, але строки перенесли на березень 2023 року. Під час повномасштабного вторгнення турецька компанія покинула майданчики, забравши персонал, техніку та документи. Порушення зобовʼязань зафіксувала міжнародна польська компанія ILF, що здійснює технічний нагляд за будівництвом підземки у Дніпрі.